رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان اعلام کرد؛

افتتاح ۱۱خانه ورزش روستایی در تاکستان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۵:۳۴
کد خبر: ۸۰۹۴۵۶
افتتاح ۱۱خانه ورزش روستایی در تاکستان
مجید احمدپور در گفت و گوی اختصاصی با برنا: همزمان با ایام دهه فجر 11خانه ورزش روستایی در بخش های مختلف تاکستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به برنامه های مختلف این اداره برای ایام دهه فجر گفت: 11 خانه ورزش روستایی در بخش های اسفرورین و ضیاآباد و خرمدشت و بخش مرکزی تاکستان همزمان با ایام دهه فجر به افتتاح و بهره برداری می رسد.

احمدپور توضیح داد: خانه ورزش روستایی در روستای قمیک افتتاح شده و با افتتاح 10 خانه ورزش روستایی دیگر مجموع این خانه ها به 11 خانه می رسد.

وی با اشاره به دیگر پروژه های دهه فجر تاکستان گفت: همزمان با سفر معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان سالن تنیس روی میز و خانه ووشو تاکستان در سالن 15 خرداد افتتاح شد.

احمدپور ادامه داد: این پروژه که در دو طبقه ساخته شده از سال 91 شروع شده بود ولی عملیات اجرایی آن با وقفه طولانی مواجه شد تا اینکه از اواخر فروردین ماه 97 مجددا شروع بکارکرد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده این پروژه 13 بهمن ماه افتتاح شد و در اختیار علاقه مندان قرارگرفت.

این مقام مسئول درباره این پروژه توضیح داد: طبقه اول این مجموعه مختص ورزش های رزمی است و طبقه دوم هم به سالن تنیس روی میز اختصاص یافته است.

احمدپور خاطرنشان کرد: سطح زیربنای این پروژه 1هزارمترمربع و بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه عمرانی آن شده است.

وی تصریح کرد: تصمیم گرفتیم خانه ورزش های رزمی مختص ووشو نباشد و تکواندو و جودو هم از این سالن بهره مند شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: البته سالن هایی در زمینه ورزش های رزمی در اختیار آقایان و بانوان گذاشته ایم چراکه تعداد قهرمانان رزمی در تاکستان زیاد است.

احمدپور درخصوص دیگر پروژه های تاکستان گفت: پروژه سالن بانوان در تاکستان 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در هفته دولت افتتاح می شود.

احمدپور ادامه داد: همچنین سالن ژیمناستیک مرمت و در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی افزود: مسابقات فرهنگی ورزشی زیادی به مناسبت این ایام در تاکستان برگزارمی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری کاراته شوتوکان در ضیاآباد گفت: این مسابقات با حضور 7 استان و 360 کاراته کا روز جمعه 12 بهمن ماه در سالن 22 بهمن طی یک روز از صبح تا شب برگزار شد.

احمدپور اذعان کرد: مسابقات والیبال همان روز در نرجه برگزارشد ضمن اینکه مسابقات این رشته در اسفرورین هم انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین المپیاد ورزش روستایی به همت هیات ورزش های روستایی و همگانی 19بهمن ماه در مرکز شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان توضیح داد: این المپیاد شامل رشته های طناب زنی و... است که احتمالا در سالن والفجر و حجاب برگزار می شود.

احمدپور خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری همایش ورزش همگانی دانش آموزی در دستور کار بود که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی کنسل شد و امیدواریم بتوانیم در ادامه این مسابقات را برگزارکنیم.

وی با تاکید براینکه همه هیات های ورزشی شهرستان مسابقات زیادی را برای این ایام تدارک دیده اند افزود: کشتی دوستانه تاکستان با نرجه 12 بهمن در سالن والفجر برگزارشد و 11 بهمن ماه تور دوچرخه سواری به بندرعباس را داشتیم و گل افشانی مزار شهدا روز 13 بهمن ماه انجام شد و در ژیمناستیک هم به مناسبت این ایام مسابقاتی برگزارمی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز