همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

کلنگ زنی احداث ۱۲واحد مسکن مددجویی در بوئین زهرا

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۹:۳۵
کد خبر: ۸۰۹۶۳۲
کلنگ زنی احداث ۱۲واحد مسکن مددجویی در بوئین زهرا
همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر کلنگ ساخت 12واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بوئین زهرا به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستانی کلنگ احداث 12 واحد مسکونی برای 9 خانواده ایتام و سه خانواده زن سرپرست خانوار در شهر بوئین زهرا به زمین زده شد.

 علی رحمانی، فرماندار شهرستان بوئین زهرا د راین مراسم با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد بیان کرد: مسکن همواره یکی از دغدغه ها ومشکلات پیش روی خانواده ها بوده و هست و در این میان خانواده های نیازمند دغدغه بیشتری برای تأمین مسکن دارند.

وی ادامه داد: شیوه کمیته امداد امام خمینی (ره) در مشارکت با سازمان ها، دستگاه ها و افراد خیر و نیکوکار برای تأمین مسکن نیازمندان موجب شده روند تأمین مسکن برای نیازمندان تسهیل شود.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد: امروز شاهد کلنگ زنی پروژه ای هستیم که نتیجه آن مستقیم در زندگی تعدادی از همشهریانمان تأثیرگذار است.

این مقام مسئول افزود: باید از مسئولان کمیته امداد استان قزوین به لحاظ همراهی با دولت برای محرومیت زدایی تشکر کنیم چراکه اقداماتی همچون اشتغال زایی و تأمین مسکن در کاهش محرومیت و افزایش سطح امید در جامعه موثر است.

در ابتدای این مراسم رئیس کمیته امداد بوئین زهرا گفت: اجرای این پروژه در واقع در اجرای تفاهم نامه رئیس کمیته امداد کشور و استاندار قزوین است؛ براساس این تفاهم نامه ساخت مسکن برای مددجویان و نیازمندان به صورت اقدام مشترک صورت می گیرد که در بوئین زهرا این اقدام با زمین اهدایی از سوی شهرداری کلید خورد.

علی قهرمانی تصریح کرد: با اختصاص زمین، گام جدی و اساسی برای ساخت مسکن نیازمندان فراهم شد از این رو در این زمین برای 12 مددجوی تحت حمایت ساخت واحد مسکونی را اجرا می کنیم که به هر یک از مددجویان 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض اختصاص می یابد و مابقی هزینه ساخت نیز از محل آورده مددجو و 15 میلیون وام بانکی تأمین خواهد شد.

وی اعلام کرد: کارشناسان حوزه عمران کمیته امداد بر عملیات اجرایی احداث این واحدها مسکونی همانند سایر واحدهای احداثی نظارت خواهند داشت.

رئیس کمیته امداد بوئین زهرا تأکید کرد: این 12 واحد مسکونی به 9 خانواده ایتام و سه خانواده زن سرپرست خانوار تحویل خواهد شد که امیدواریم در حداقل زمان و با کیفیت مناسب اتمام یابد.

وی یادآورشد: اقشار مختلف مردم می‌توانند کمک های خود را برای احداث واحد مسکونی نیازمندان در قالب طرح رضوان از طریق کد # 0285*8877* به مددجویان نیازمند اهدا کنند.

 

 

نظر شما