طی مراسمی با حضور مسئولان؛

یادواره شهدای جاوید الاثر شهر اقبالیه برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۲:۱۷
کد خبر: ۸۰۹۹۵۹
یادواره شهدای جاوید الاثر شهر اقبالیه برگزار شد
یادواره شهدای جاوید الاثر شهر اقبالیه طی مراسمی با حضور مسئولان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم یادواره شهدای جاوید الاثر شهر اقبالیه با حضور دکتر رامین مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه، خانوداه های معظم شهدا و مردم پر شور این شهر برگزار شد.

دکتر محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: چهله اول انقلاب رو به اتمام است و به چهله دوم پا گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: چهل سال است پرچم حضرت زهرای اطهر خفتگان روی زمین را بیدار می کند و در واقع چهل سال بیداری به برکت فاطمیون و فاطمیه است، اهل بیت (ع) قیام کردند تا جامعه را از تبعیض، کفر و شرک نجات دهند.

رامین یادآور شد: حضرت زهرا س به نوعی پرچمدار شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران است، مادر شهداست، حداقل ده فرزند از فرزندان این حضرت در این راه قربانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) پرچمدار ولایت مداری و مادران شهدای ما نمونه بارز این بانو هستند.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم یادآور شد: انقلاب اسلامی به هر موفقیتی که دست یابد از پرتو همین مادران شهید است، مادران شهدا جایگاه ویژه ای در این انقلاب دارند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی محصول بیش از ۱۴۰۰ سال تلاش است که مجاهدین در راه خدا پیگیری و فداکاری کردند تا چهل سال پیش نصیب ملت ما شد.

رامین خاطرنشان کرد: قسمت شده که وارث خون شهدای تاریخ اسلام در ایران باشیم و این سهم همه شهدای تاریخ اسلام است.

وی به وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و گفت: وضع معیشتی و اقتصاد ثمره انقلاب نیست بلکه ثمره تصمیمات و اقدامات خودمان در وضوع انتخابات است و این نتیجه تصمیم گیری ماست در حالی انقلاب به اهداف اصلی خود رسیده است.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را از دست دزدان بین المللی نجات داد، بیان کرد: پهلوی و آمریکایی ها مردم ایران به عنوان برده خود می دانستند و قانون کاپیتولاسیون را در کشور ما تصویب کرده بودند، رژیم پهلوی فاسد و بی بند و بار و بنای ضد اخلاقی را در کشور رواج داده بودند.

وی تصریح کرد: امروز در سرنوشت کشور تک تک افراد جامعه سهیم هستند.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم تصریح کرد: این کار بزرگی بود که انقلاب اسلامی کرد تا استقلال سیاسی و شخصیتی داشته باشیم، امروز مشکل یا خطری که در جامعه رخ می دهد یک عده خود را فدا می کنند و در صحنه ها حاضر می شوند و مدیریت می کنند.

رامین اظهار کرد: انقلاب، جمهوری اسلامی را درست کرده و همه امور را به مردم سپرده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با داشتن بصیرت و آگاهی مدیران و مسولان شایسته ای را انتخاب کنند.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم با بیان اینکه همه شهدا جایگاه رفیعی دارند اذعان کرد: شهدای مدافع حرم جایگاه ویژه ای دارند چرا که وقتی مردم شام گرفتار احرار شام و داعش شدند، این جوانان رشید اسلام و فرزندان فاطمی بودند که رفتند و شامیان را از بلای خانمان سوز نجات دادند و این شهدا قیمت تاریخی دارند که شاید بسیاری از شهدای تاریخ اسلام به گرد آن نرسند.

وی خاطرنشان کرد: خط ولایت ادامه دارد و شما خواهران که در این راه هستید باید در جامه الگو باشید و اینکه با استقامت خود در راه پیروی از ولایت فقیه آرام همه امت اسلامی را حول امام مسلمین جمع کنید.

در پایان مراسم از خانواده شهدای جاوید الاثر شهر اقبالیه تجلیل به عمل آمد.

سپاه3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز