همزمان با دهه مبارک فجر؛

فرستنده تلویزیونی دیجیتال شهید آباد آوج افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۹:۱۰
کد خبر: ۸۰۹۹۶۶
فرستنده تلویزیونی دیجیتال شهید آباد آوج افتتاح شد
همزمان با دهه مبارک فجر فرستنده تلویزیونی دیجیتال شهید آباد آوج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در آستانه چلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین آوج فرستنده تلویزیونی دیجیتال شهید آباد افتتاح شد.

اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در این باره گفت: این فرستنده 19شبکه تلویزیونی و 17شبکه رادیویی را تحت پوشش قرار می دهد و با راه اندازی آن 2700نفر از برنامه های تلویزیون و رادیوی استانی و کشوری بهره مند می شوند.

وی ابرازکرد: در منطقه آوج 18فرستنده رادیویی و تلویزیونی دیجیتال تاکنون نصب شده که درصد پوشش این شهرستان را از 42درصد به 85درصد افزایش داده است.

انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم در دیدار با مردم روستای شهید آباد ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دسترسی به شبکه های تلویزیونی و رادیویی حق مردم است تا از رویداد های کشور و جهان مطلع شوند.

وی اذعان کرد: مردم باید به رسانه کمک کنند تا رسانه بتواند برنامه های بهتری را برای آن ها مهیا کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با رسانه می شود حرف مردم را بدون واسطه به مسئولان انتقال داد و رسانه یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است.

انبارلویی خاطرنشان کرد: برنامه های تلویزیون و رادیو برای مردم است و باید حرف مردم و خواسته های آن ها را برآورده کرد.

در پایان مراسم مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین به منظور بررسی کیفیت آنتن دهی فرستنده راه اندازی شده، میهمان یکی از اهالی  روستای شهید آباد شد و پس از دریافت مطلوب و رضایت بخش تصاویر از نزدیک با اهالی گفتگوکرد.

صداوسیما3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز