مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

حضور حداکثری در راهپیمایی نشانه انسجام ملی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۶:۰۸
کد خبر: ۸۱۰۶۴۴
حضور حداکثری در راهپیمایی نشانه انسجام ملی است
مریم بیدخام: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22بهمن نشانه انسجام ملی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مریم بیدخام، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین در همایش "چهار دهه انقلاب اسلامی، چهار نسل حجاب فاطمی" گفت: حضور حداکثری  آحاد مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نشانه انسجام وحدت و  حمایت همه جانبه شان از نظام و انقلاب اسلامی است.

بیدخام با بیان اینکه تلاقی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شهادت خانم حضرت زهرای مرضیه (س)  تداعی کننده این است که بانوان ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران توانسته اند با حفظ عفاف و حجاب خود  در تمامی عرصه ها حضور چشمگیری داشته باشند.

وی اظهار کرد: با وجود هجمه ها بانوان ایران اسلامی با گذشت 4 دهه از انقلاب همچنان به عفاف و حجاب خود پایبند هستند.

بیدخام با بیان اینکه مردم ما هر سال با شکوه‌تر از سال قبل دهه مبارکه فجر و ۲۲ بهمن را جشن می‌گیرند گفت: امسال دشمنان با هجمه های بسیار در صدد  نا امید کردن مردم از نظام هستند اما بار دیگر مردم ایران اسلامی  با حضور خود در این راهپیمایى نشان خواهند داد همچنان به  آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامى پایبند هستند و مشکلات نمی تواند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند.

این مسئول به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  اشاره کرد و گفت: حضور امسال مردم بسیار متفاوت از سال های گذشته است و ملت شریف ایران در مقابل همه تحریم ها و مشکلات موجود ثابت می کنند که همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

این مراسم با حضور دکتر فرهمندپور مشاور اسبق وزیر کشور در امور بانوان  و جمعی از مسئولین استانی در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز