مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

جامعه ورزش قزوین برگ زرین دیگری رقم بزنند

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۶:۴۴
کد خبر: ۸۱۰۷۷۶
جامعه ورزش قزوین برگ زرین دیگری رقم بزنند
عباس علایی مقدم: جامعه ورزش قزوین با حضور خود در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ همن برگ زرین دیگری رقم بزنند.

به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین طی پیامی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان همراه و همگام با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان قزوین جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد و گفت: از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان قزوین دعوت بعمل می آورم امسال نیز همانند سال های گذشته همراه و همگام با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان قزوین برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ورزش و جوانان استان قزوین رقم بزنند.

در بخشی از این پیام آمده است:

۲۲بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، انقلابی که از بطن توده های مردم شکل گرفت.

این روز بزرگ و تاریخی همچنین سرآغازی زیبا از فصل حیات ملت شریف ایران است چنان که مقام‌معظم رهبری فرموده اند: این روز مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است.

اینجانب به عنوان خادم جامعه ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن یوم ا... ۲۲بهمن از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اعم از: روسا نایب رئیسان و دبیران هیات های ورزشی استان و شهرستان ها؛ پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در سطح استان قزوین دعوت به عمل می آورم امسال نیز همانند سالهای گذشته همراه و همگام با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان قزوین با شرکت در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه و معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و هم نوا با سراسر کشور این اتحاد و انسجام ملی را چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منصه ظهور بگذارند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ورزش و جوانان استان قزوین رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز