با صدور بیانیه مشترک صورت گرفت؛

دعوت امام جمعه و استاندار قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۰:۱۶
کد خبر: ۸۱۰۸۲۱
دعوت امام جمعه و استاندار قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین با صدور بیانیه مشترک از عموم مردم استان برای حضور و مشارکت گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور بیانیه ای از عموم مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا و... (آل عمران/۱۰۳)

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدا را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیان گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه ای (مدظله العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای آباد استمرار می‌بخشد.

اگر چه هر ساله در آستانه 22بهمن ماه، شاهد آن هستیم که دشمن همه توان خود را برای عدم حضور پرشور مردم به کار می بندد و از هر مکر و حیله ای برای کم رنگ تر شدن این راهپیمایی استفاده می کند ولی حضور جدی تر و باشکوه ملت شریف ایران که در پشتیبانی از انقلاب اسلامی به پا می خیزند، نقشه های آنان را برهم می ریزد و ولایت پذیری این ملت را به رخ جهانیان می کشد.

اینجانبان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از یکایک مردم مؤمن و انقلابی استان قزوین دعوت می‌کنیم، همه با هم، با هر گرایش و سلیقه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، امتثال فرمان رهبری معظم انقلاب، نمایش اقتدار به مستکبران عالم و امیدبخشی به مستضعفان جهان، در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور و حماسی داشته باشیم.

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

 

 

 

نظر شما