سرپرست شهرداری منطقه دو قزوین اعلام کرد؛

اجرای پروژه‌‎های محله‌محور در اولویت شهرداری منطقه دو قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۵۲:۲۲
کد خبر: ۸۱۱۹۸۹
اجرای پروژه‌‎های محله‌محور در اولویت شهرداری منطقه دو قزوین
سرپرست شهرداری منطقه دو قزوین اجرای پروژه‌‎های محله‌محور را اولویت شهرداری این منطقه در سال آینده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کیومرث فدائی‌فر، سرپرست شهرداری منطقه دو قزوین گفت: اجرای پروژه‌‎های محله‌محور و توجه به محله‌های کم برخوردار از اولویت‌های کاری این منطقه در سال آینده است.

 فدائی‌فر با بیان اینکه مشتری‌مداری و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان از سیاست‌های اصلی این منطقه است، افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه دو که از حساسیت بالایی نسبت به سایر مناطق برخودار است و همچنین بهره‌برداری بیشتر شهروندان از خدمات این منطقه به دلیل مرکزیت آن و تمرکز واحدهای تجاری در این منطقه، تلاش شده است تا کیفیت ارائه خدمات ارتقا پیدا کند.

این مقام مسئول گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در این منطقه تلاش شده است تا محیطی آرام، متعهد و یکدست فراهم شود و بتوانیم به رسالت اصلی که تحقق درآمدهای پایدار است، عمل کنیم.

وی افزود: بیش از 70 درصد از درآمدهای شهرداری به صورت ناپایدار است و برای تحقق درآمدهای پایدار در زمینه موضوعات ممیزی املاک، توزیع انبوه فیش های خدماتی، عوارض نوسازی و پسماند در مناطق شهرداری قدم‌های خوبی برداشته شده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو قزوین بیان کرد: توجه به محله‌های کم برخوردار از برنامه‌های اصلی این منطقه است که برای اجرای پروژه‌های عمرانی در این محله‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

فدائی‌فر افزود: علاوه بر اجرای پروژه‌های کلان در این منطقه، پیمانکار مجزا و مستقل برای اجرای پروژه‌های خرد مانند مرمت و لکه‌گیری، دال، دریچه و 137 در محله‌ها مستقر هستند تا در کمترین زمان به مشکلات محله‌های کم برخوردار رسیدگی شود.

وی گفت: به این مهم اعتقاد داریم هر چقدر پروژه های کلان در سطح شهر اجرایی شود اما نتوانیم ارائه خدمات را از درب منزل آغاز کنیم، به طور قطع باعث نارضایتی شهروندان خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: بر این اساس، پروژه های شهرداری قزوین محله محوری و ناحیه محوری طراحی و اجرایی می‌شود.

فدائی‌فر گفت: در این منطقه به پروژه‌های فرهنگی و ورزشی، مناسب‌سازی معابر، توسعه فضای‌سبز، احداث بوستان‌ها در سال جاری و آینده توجه ویژه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز