سرمربی کاسپین در گفت و گوی اختصاصی با برنا:

با دست خالی به جنگ رقبا رفتیم/کاسپین با حمایت های شهردار قزوین نفس می کشد

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۲:۱۹
کد خبر: ۸۱۲۴۳۴
با دست خالی به جنگ رقبا رفتیم/کاسپین با حمایت های شهردار قزوین نفس می کشد
سعید دقیقی در گفت و گوی اختصاصی با برنا: امسال یکی از بدترین سال های مالی کاسپین بود و با دست خالی به جنگ رقبا رفتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به مشکلات عدیده این تیم در رقابتهای این فصل لیگ دو گفت: تیم فوتبال کاسپین قزوین از اول فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و با این شرایط مقابل تیم های تا دندان مسلح لیگ دو قرار گرفتیم.

دقیقی در تشریح وضعیت کاسپین از اول فصل تاکنون اظهارکرد: اول فصل طبق دستور جلسه مقررشد بخشی از هزینه های باشگاه را شهرداری قزوین و بخشی دیگر را شهرداری های استان و بخشی را هم استانداری قزوین پرداخت کند که تاکنون فقط منابع شهرداری قزوین محقق شده است.

وی اذعان کرد: البته امسال پس از سال ها دوباره ورزش قزوین زنده شد.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: اگر حمایت اعضای شورای شهر و شهردار محترم از رشته های فوتسال و والیبال و بسکتبال نبود امروز این تیم ها در لیگ یک حضور نداشتند.

دقیقی با اشاره به حمایت های شهردار قزوین از این تیم افزود: اگر آقای صفری نبود فوتبالی نداشتیم و تا نیم فصل با کمک های ایشان به بازی ها ادامه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: در نیم فصل حدود 6بازیکن از جمع ما جدا شدند و تنها یک دروازه بان و یک دفاع چپ گرفتیم.

دقیقی با اشاره به موفقیت این تیم در نیم فصل دوم اذعان کرد: با همت دسته جمعی (رفاقت کادرفنی و مدیریت و بازیکنان) در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم.

وی با تاکید بر کاهش هزینه ها در باشگاه کاسپین گفت: انتظار داریم از تنها تیم لیگ دویی قزوین حمایت های بیشتری صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: برای رفت و آمد به شهرهای دور مانند اهواز و کرمان بجای پرواز هوایی از قطار یا اتوبوس استفاده کردیم.

دقیقی درخصوص توقف این تیم برابر مقاومت تهران پس از سه برد متوالی توضیح داد: مقاومت در چند بعد تقویت شده بود و بازیکن سرباز در اختیار دارند و ازطرفی هم بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی گرفته بودند.

وی ادامه داد: در مقابل بالاترین مبلغ قرارداد در بین بازیکنان ما 35میلیون تومان است و مابقی کمتر از 30میلیون تومان قرارداد دارند.

دقیقی خاطرنشان کرد: کیفیت بازیکنان و شرایط تیم ها در لیگ دو خیلی مهم است.

وی اذعان کرد:تا الان تنها 600 میلیون تومان به باشگاه تزریق شده که آن هم شامل هزینه های رفت و آمد و تغذیه و اسکان و ورودی مسابقات و البسه تیم های امید و بزرگسالان می شود که برای 26بازی بزرگسالان و 14 بازی امیدها در یک فصل کمترین نوع هزینه است.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین افزود: اگر این مبلغ را به تعداد بازیکنان و کادر فنی تیم های امید و بزرگسالان تقسیم کنیم به هر نفر کمتر از یک میلیون تومان در ماه می رسد.

وی اذعان کرد: فصل فوتبالی(10 ماه) با فصل رشته های دیگر فرق می کند و بازیکنان در این مدت در اختیار ما هستند.

دقیقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان باکیفیت و جوان خوبی داریم ولی باید این را هم درنظر گرفت که همه تیم ها 6-5 بازیکن گرفتند و ما 6 بازیکن از دست دادیم.

وی با اشاره به ثمرات خوب حضور کاسپین در لیگ دو گفت: حضور کاسپین در لیگ دو در کنار همه مشکلات ثمرات خوبی هم داشته است که از جمله آنها فرصت به بازیکنان بومی بوده است.

 سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: لیگ امسال نسبت به سال گذشته باکیفیت تر شده است.

دقیقی گفت: تامین منابع باید قطعی می شد که متاسفانه این گونه نشد و به سختی تیم را تا اینجا رسانده ایم.

وی درمورد جایگاه کاسپین در جدول در انتهای فصل اظهارکرد: سعی می کنیم جایگاهی در شان فوتبال قزوین بدست آوریم و البته از صعود به لیگ یک هم ناامید نیستیم.

دقیقی تاکیدکرد: باید حمایت های لازم از باشگاه کاسپین صورت گیرد.

سعید دقیقی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز