استاندار در بازدید از نمایشگاه گردشگری تهران:

قزوین دارای جاذبه‌های غنی تاریخی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۶:۱۶
کد خبر: ۸۱۲۹۶۵
قزوین دارای جاذبه‌های غنی تاریخی است
عبدالمحمد زاهدی در بازدید از نمایشگاه گردشگری تهران: قزوین دارای جاذبه‌های غنی تاریخی برای گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در بازدید از غرفه استان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: استان قزوین از جاذبه‌های غنی گردشگری، طبیعی و تاریخی متعددی برخوردار است که می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد‌.

استاندار قزوین با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در استان افزود: برای رونق گردشگری علاوه بر ساماندهی مراکز و تاسیسات گردشگری، باید زیرساخت‌های مناسب جهت پذیرایی از مسافران در قزوین ایجاد گردد که با تحقق آن، صنعت گردشگری توسعه یافته و استان از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد.

زاهدی ابراز داشت: خوشبختانه تنوع آئین‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی در قزوین بسیار است که با برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف می‌توانیم علاوه بر معرفی آداب و رسوم استان قزوین اقوام ایرانی دیگر را به گردشگران معرفی نماییم.

این مقام مسوول با اشاره به همکاری و همراهی مشترک بین میراث فرهنگی و شهرداری در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران عنوان کرد: تعامل و همراهی بین دستگاه‌ها باعث می شود تا علاوه بر حراست و نگهداری از بناهای تاریخی، در معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع دستی به گردشگران، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز