طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

محکومیت حمله تروریستی سیستان و بلوچستان توسط سپاه ناحیه امام سجاد (ع)

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۳:۳۶
کد خبر: ۸۱۳۰۲۳
محکومیت حمله تروریستی سیستان و بلوچستان توسط سپاه ناحیه امام سجاد (ع)
سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، طی بیانیه‌ای حمله تروریستی به جمعی از پاسدارن در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی حمله تروریستی به جمعی از پاسدارن در استان سیستان و بلوچستان، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین طی بیانیه ای این اقدام پلید تروریست ها را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

جنایت تروریستی اخیر و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار کردند و موجب تألم و تأثر شدید مردم عزیز ایران گردیده است.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است؛ تروریست‌ها با کینه‌ی کوردلانه و دست در دست شیطان بزرگ و هم پیمانان پست آن و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد این بازی‌های کثیف شده‌اند که به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، اما به حول قوه‌ الهی این آرزو را به گور خواهند برد.

آنچه که عیان است اینکه این اقدامات بزدلانه ذره‌ای در عزم و اراده‌ پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت و بیرق جهاد و شهادت و مبارزه با ظلم و استکبار همچنان و بیش از پیش برافراشته باقی خواهد ماند و خون این شهیدان گواه اقتدار و عظمت حماسه سازان ایران اسلامی است.

سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است را شدیدا محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحین این اقدام جنایتکارانه ابراز همدردی می‌ کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز