سرپرست فرمانده انتظامی تاکستان خبرداد؛

دستگیری سارق گوشی همراه در تاکستان

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۸:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۲۱۹
دستگیری سارق گوشی همراه در تاکستان
سرپرست فرمانده انتظامی تاکستان از کشف 31دستگاه گوشی مسروقه تلفن همراه و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ کوروش عزیزی سرپرست فرمانده انتظامی تاکستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه در شهرستان تاکستان، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی سارق را شناسایی و پس از کسب دستور قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری 11 در بازجویی های فنی و تخصصی به چندین فقره سرقت گوشی همراه اعتراف و در بازرسی از منزل وی 31 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد؛ اضافه کرد: از شهروندان می خواهیم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز