رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در قزوین:

استان قزوین ملی پوشان خوبی در انجمن های ورزشی دارد

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۱:۱۱
کد خبر: ۸۱۳۲۲۹
استان قزوین ملی پوشان خوبی در انجمن های ورزشی دارد
محمد علیپور در قزوین گفت: شاهد حضور ملی پوشان خوبی از استان قزوین در رشته های مختلف انجمن های ورزشی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "محمد علیپور" رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در مجمع انتخاباتی هیات  انجمن های ورزشی قزوین گفت: ملی پوشان خوبی از استان قزوین در رشته های مختلف انجمن های ورزشی حضور دارند که با تیم های ملی افتخارآفرین شده اند.

علیپور با اشاره به تعدد رشته های این فدراسیون اذعان کرد: در واقع می توان گفت ما یک فدراسیون نیستیم و رشته های مختلفی از جمله رشته های هوایی و همچنین رشته های نوپا و جدید داریم.

وی عنوان کرد: ورزشکاران رشته های انجمن های ورزشی آینده سازان کاروان ایران در بازی های پیش رو خواهند بود.

علیپور خاطرنشان کرد: سال گذشته ورزشکاران ما در بازی های داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان موفق به کسب عنوان شدند.

وی با اشاره به گران بودن تجهیزات این رشته عنوان کرد: علیرغم این موضوع در تلاش هستیم تا تجهیزاتی تهیه کنیم و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر تعدد رشته های این فدراسیون گفت: نزدیک به 50تیم ملی تحت نظر این فدراسیون داریم ولی علیرغم این موضوع هیچ یک از مربیان ما حقوق دریافت نمی کنند.

علیپور با اشاره به کمبود امکانات در این فدراسیون خاطرنشان کرد: باید به دنبال تامین امکانات لازم باشیم تا موفقیت های بیشتری نصیب ما شود.

وی با تاکید بر نقش اسپانسر افزود: دنیای ورزش با اسپانسر اداره می شود بنابراین باید زمینه جذب اسپانسر در استان قزوین هم فراهم شود.

علیپور با تبریک به ململی رئیس هیات انجمن های ورزشی قزوین اذعان کرد: باید با یک کارجمعی دست به دست هم داد تا این هیات همانند گذشته در قزوین موفق باشد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در قزوین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز