معاون عمرانی استاندار خواستار شد؛

انضباط و شفافیت مالی الویت اصلی شهرداری های استان قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۰:۵۹
کد خبر: ۸۱۳۵۹۳
انضباط و شفافیت مالی الویت اصلی شهرداری های استان قزوین
علی فرخزاد در نشست شورای همیاری شهرداری های استان قزوین: رعایت نکردن انضباط مالی و شفافیت در پرداخت ها و هزینه‌ها، گرفتاری‎های زیادی برای شهرداری‌ها ایجاد می‌کند و باید شهرداران نسبت به این مسایل نظارت بیشتری داشته باشند.

 به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در نشست شورای همیاری شهرداری های قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: شهرداری ها با توجه به چند مورد از تخلفات اخیر، باید کنترل جدی بر زیرمجموعه خود داشته باشند چون بسیاری از این تخلفات بیشتر به دنبال بی مبالاتی و بی توجهی به وجود می آید بنابراین باید دقت بیشتری صورت گیرد.

فرخزاد همچنین بر شفاف سازی هزینه ها و درخواست ها در شهرداری ها تاکید کرد و گفت: پیشنهاد کرده ایم برای شفاف سازی عملکردها، تصمیمات شوراهای شهر به طور دقیق در اختیار مردم قرار گیرد تا همه در جریان موضوعات و تنگناها قرار داشته باشند.

معاون استاندار اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال جدید؛ شهرداری ها باید با برنامه ریزی مناسب نقش پررنگی در ساماندهی گردشگری استان به ویژه در جذب گردشگر ایفا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین باید شهرداری ها با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و احتمال بارش ها در ماه پایانی سال و ایام نوروز آمادگی لازم را برای مقابله با بحران های احتمالی چون سیل داشته باشند.

معاون استاندار قزوین در ادامه از ساماندهی نیروهای انسانی جذب شده در شهرداری های استان و تصمیم گیری در این خصوص طی روزهای آینده خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز