معاون حمل و نقل اداره کل راهداری قزوین خبر داد؛

نشست هم اندیشی راهداری قزوین با انجمن های صنفی رانندگان

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۵:۲۸
کد خبر: ۸۱۴۰۱۵
نشست هم اندیشی راهداری قزوین با انجمن های صنفی رانندگان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری نشست هم اندیشی این اداره کل با انجمن های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالای استان در جهت بهبود فعالیت حمل و نقل کالای استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جبار قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این نشست صمیمی با حضور معاون حمل و نقل، رییس اداره حمل و نقل کالا و مدیر پایانه باربری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، روسا و اعضا هیئت مدیره انجمن های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالای استان در محل خانه حمل و نقل قزوین برگزار شد.

قهاری عنوان کرد: جلسه مذکور به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه حمل و نقل کالای جاده ای استان از جمله نوبت دهی، خدمات پارکینگ و اعلام بار و... در پایانه باربری قزوین تشکیل شد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه پایانه باربری قزوین یکی از محل های اصلی آمد و شد رانندگان است و حوزه حمل و نقل کالا یکی از بخش های بزرگ اقتصادی استان می باشد. موضوع چرخه فعالیت رانندگان و شرکت های حمل و نقل در این بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 12 هزار نفر راننده و 9432 دستگاه ناوگان باری در استان قزوین فعالیت دارند. و طی10 ماهه سال جاری بیش از 7.5 میلیون تن کالا توسط ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش 7.5 درصدی را نسبت به مدت مشابه  سال گذشته نشان می دهد.

قهاری در خصوص شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل کالای استان گفت: در بخش حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین تعداد 84  شرکت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت بین المللی فعالیت دارندو استان دارای یک پایانه بار عمومی باربری ( واقع در کیلومتر 17 جاده بویین زهرا ) است که بر اساس آمار کارت هوشمند 9432 دستگاه ناوگان با میانگین عمر 20.8 سال در استان فعال می باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خاتمه ابراز امیدواری کرد بتوانیم با بهره گیری از تجربیات و تعامل دست اندرکاران صنعت حمل و نقل استان و برگزاری جلسات مستمر و ماهانه  بستری مناسب برای فعالیت رانندگان و شرکت های حمل و نقل استان فراهم کنیم.

 

نظر شما