رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین مطرح کرد؛

تعاونی ها مهم‌ترین پایگاه ارائه خدمات به مردم

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵:۲۵
کد خبر: ۸۱۴۴۹۴
تعاونی ها مهم‌ترین پایگاه ارائه خدمات به مردم
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از تعاونی ها به عنوان مهم‌ترین پایگاه ارائه خدمات به مردم نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در  جلسه شورای اداری گفت: تعاونی ها به عنوان مهم‌ترین پایگاه ارائه خدمات به مردم محسوب می شوند.

محمودی با تأکید بر اینکه تعاونی‌ها نقش بسیار تعیین کننده‌ای در پویایی اقتصاد ملی دارند، اظهار کرد: ارتباط سازنده و قوی برای پیشبرد اهداف استان ضروری است.

این مسئول تصریح کرد: تعاون روستایی به عنوان سوپاپ اطمینان در بازار و بخش های اقتصادی است به طوری که می تواند نواقص موجود در بازار را رفع کند.

وی با تاکید براینکه تعاونی ها به عنوان مهم‌ترین پایگاه برای ارائه خدمات به مردم محسوب می‌شود، گفت:  از این رو باید تلاش کنیم ضمن سر پا نگه داشتن تعاونی‌های فعال، موانع و مشکلات پیش روی تعاونی‌های غیرفعال را نیز مرتفع کنیم.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: فرآیند توسعه پایدار روستایی به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین عوامل آن، توسعه تعاونی ها بوده که میتواند همگام با سیاست های دولت در بهبود شرایط کار، زندگی، تولید، ارائه خدمات، ارتقا سطح درآمد و وضعیت اجتماعی مردم روستا نقش مؤثری ایفا کند.

این مسئول اعلام کرد: در آینده نزدیک حدود 40 غرفه در بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع راه اندازی خواهد شد که می تواند در عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به مصرف کنندگان بسیار اثر گذار باشد.

وی افزود: تیم اقتصادی سازمان تعاون روستایی استان باید با حضور چشمگیر خود نظارت مستقیم بر فعالیت بازارچه داشته باشد.

این جلسه با حضور جمعی از روسای ادارات  در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.

تعاونی روستای (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز