رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین اعلام کرد؛

طرح دعوی مدیران علیه رسانه ها ممنوع

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۸:۳۲
کد خبر: ۸۱۴۵۳۶
طرح دعوی مدیران علیه رسانه ها ممنوع
رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین تاکید کرد: مدیران دستگاه ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین با اشاره به طرح شکایت یکی از شرکت های دولتی علیه احدی از خبرنگاران استان و بازتاب آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اظهار داشت: تعامل و ارتباط نزدیک مدیران با اصحاب رسانه و خبرنگاران از جمله سیاست های دولت می باشد که به دفعات در جلسات و نشست های مدیران از سوی استاندار محترم، گوش زد و بر رعایت آن تاکید و تصریح شده است.

 وی افزود: در همین راستا مدیران دستگاه ها، شرکت های دولتی و شهرداری ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه ها و مطبوعات در محاکم قضایی اجتناب و درصورت لزوم از طریق دستگاه اجرایی مرتبط و متولی رسانه ها موضوع را پیگیری کنند. رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد: مدیران دستگاه ها باید به شکل شفاف و با سرعت و دقت لازم پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی باشند. سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: البته از اصحاب رسانه انتظار می رود ضمن انعکاس عملکرد و خدمات انجام گرفته از طرح مطالب و موضوعات بدون بررسی قبلی خودداری کنند و تا زمانیکه از صحت و سقم موضوع اطمینان ندارند ار انعکاس آن در سطح افکار عمومی بپرهیزند.

وی افزود: انتشار و انعکاس مطالب قبل از بررسی دقیق و اطمینان از صحت و سقم آن نه تنها کمکی به تنویر افکار عمومی و پیگیری و حل مسائل نخواهد کرد بلکه فضا را ملتهب و متشنج خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز