استاندار در شورای اداری قزوین:

با همدلی آینده خوبی برای استان قزوین متصور هستیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۶:۵۳
کد خبر: ۸۱۴۹۴۶
با همدلی آینده خوبی برای استان قزوین متصور هستیم
عبدالمحمد زاهدی در شورای اداری قزوین: با همدلی و به دور از سیاست بازی و منازعات، آینده خوبی در انتظار استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری که با حضور سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری در محل استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با همدلی بین مردم و مسئولان و به دور از سیاست بازی و منازعات بی نتیجه آینده خوبی برای قزوین متصور هستیم و باید برای تحقق آن همت کنیم.

استاندار2

زاهدی اذعان کرد: قزوین موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی، فرهنگی و تاریخی و شرایط خاصی دارد و با قرار گرفتن در مسیر شمال به شمال غرب کشور و داشتن شبکه ریلی و جاده ای مناسب در اقتصاد کشور تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: چهار درصد محصولات کشاورزی را در این استان تولید می کنیم و با روش های نوین آبیاری درصددیم ضمن مدیریت منابع آبی به بهره وری در کار هم کمک کنیم.

این مقام مسئول یادآورشد: تنوع محصولات صنعتی خوبی داریم و در صادرات غیرنفتی نیز از وضعیت خوبی برخورداریم و با کسب رتبه اول در شوینده ها و شیشه از صنایع سبک و سنگین قابل توجهی برخورداریم که می تواند در شرایط امروز کشور موثر باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: ۷ هزار سال سابقه تمدنی و ۵۳ سال پایتخت ایران بودن از دیگر ظرفیت های این منطقه است و با جاذبه های گردشگری زیاد در کنار طبیعت زیبا و برخورداری از کوه و دشت و بیابان و جنگل و وجود قومیت های مختلف از ظرفیت بسیار بالایی برخورداریم که چهره فرهنگی منحصر بفردی در استان ایجاد کرده است.

وی اظهارداشت: از نظر علمی و دانشگاهی هم با بیش از ۵۰ واحد دانشگاهی جایگاه خاصی داریم و مرکز رباتیک کشور و آسیا هستیم و با طرح هایی که در دست اجراست قزوین به مرکز بزرگ علمی کشور تبدیل خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: مدیران بیانیه رهبری را مطالعه کنند، شاید برخی نکات قبلا هم گفته شده اما امروز کامل تر، هما جانبه تر، با ادببات جدید و ارائه نکات تاره تریمسایل مطرح شده که بر اساس شعارهای انقلاب است که همه باید نصب العین کار خود قرار دهیم.

زاهدی اظهارداشت: رهبری روی شعارهای انقلاب تاکید کردند و چون این شعارها و اهداف مثل آزادی، عدالت و... مبتنی بر فطرت انسان است ماندگار خواهد بود و ما رسالت داریم به این بیانیه توجه کنیم و همان طور که رییس محترم جمهور گفتند برنامه های دولت هم با همین بیانیه شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اقتصاد مقاومتی تاکید و با امید بیشتر و انرژی بیشتر حرکت خواهیم کرد تا ضمن حل مشکلات مردم شعارهای انقلاب اسلامی محقق شود.

استاندار3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز