مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

نمایشگاه دستاوردهای زنان سرزمین من در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۸:۱۹
کد خبر: ۸۱۵۱۴۲
نمایشگاه دستاوردهای زنان سرزمین من در قزوین برگزار می شود
صدیقه ربیعی: نمایشگاه دستاوردهای زنان سرزمین من به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در قزوین برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان اسفند ماه جاری در قزوین برگزار می شود.

ربیعی افزود: این نمایشگاه با رویکرد معرفی ظرفیت های بانوان استان، چهارم تا دهم اسفندماه در مجتمع تجاری طوبی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات هنری زنان استان از گروه های مختلف هنرمندان، فعالان مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در غرفه های مختلف در معرض دید و عرضه قرار می گیرد.

ربیعی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه، فرصت مغتنمی برای معرفی هنر و صنعت زنان شاغل و همچنین بازاریابی برای محصولات آنهاست.

وی همچنین گفت: یکی از برنامه های مورد توجه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد عرصه های لازم برای زنان در حوزه اشتغال و کسب و کار است.

ربیعی افزود: بسیاری از سرمایه های ما در حوزه آموزش صرف شده اما نتایج آن در اقتصاد سر ریز نشده است بنابراین باید زنان با ورود در کسب و کار خصوصا مشاغل خرد و خانگی تاثیر مثبتی در اقتصاد داشته باشند.

 

نظر شما