مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد؛

مصرف ۲۶میلیون متر مکعب گاز طی دو روز گذشته در قزوین

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸:۰۱
کد خبر: ۸۱۵۱۴۴
مصرف ۲۶میلیون متر مکعب گاز طی دو روز گذشته در قزوین
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از مصرف 26میلیون متر مکعب گاز طی دو روز گذشته در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در 48 ساعت گذشته با توجه به سردتر شدن هوا بیش از 26 میلیون متر مکعب گاز در استان قزوین مصرف شده است.

مفرد بوشهری اظهار کرد: در دو روز گذشته باتوجه به کاهش چند درجه ای هوای استان، مشترکین شرکت گاز استان حدود 24 میلیون و 600 هزار متر مکعب گاز مصرف کرده اند که این مقدار نسبت به مصرف 23 میلیون متر مکعبی 48 ساعت قبل از آن 5 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین گفت: خوشبختانه علی رغم سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز توسط مشترکین، تحویل گاز به نیروگاه شهیدرجایی همچنان تداوم داشته است و 2 میلیون و 182 هزار متر مکعب گاز در دو روز اخیر به این نیروگاه عظیم تولید برق تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه تاکید کرد: با توجه به آنکه مشکل خاصی در توازن تولید و عرضه گاز در کشور وجود ندارد ولی همراهی و همکاری مشترکین محترم گاز در سراسر کشور به ویژه استان قزوین در موضوع صرفه جویی گاز می تواند کمک بزرگی به استمرار فرآیند گازرسانی و تحویل گاز به همه مشترکین در شهرها و روستاهای استان داشته باشد.

بوشهری در پایان با اشاره به این مطلب که از ابتدای امسال تا کنون در حدود 5/4 میلیارد متر مکعب گاز در استان مصرف شده است، اظهار امیدواری کرد با صرفه جویی هرچه بیشتر گاز توسط مشترکین خانگی، شرکت گاز استان بتواند همچوت همیشه بدون وقفه گاز را به تمامی بخش های خانگی، صنعتی و نیروگاهی تحویل دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز