با حضور مسئولان صورت گرفت؛

برگزاری نشست شورای راهبردی ورزش و جوانان قزوین

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۵:۳۲
کد خبر: ۸۱۵۱۶۹
برگزاری نشست شورای راهبردی ورزش و جوانان قزوین
نشست شورای راهبردی ورزش و جوانان قزوین با حضور مسئولان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان به ریاست عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور افسانه حسن نایبی معاون ورزشی، مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان، برخی مسئولین ستادی اداره کل و همچنین اساتید برجسته دانشگاه در حوزه تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تبریک موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران استان در میادین مهم جهانی، آسیایی و بین المللی بویژه درخشش قهرمانان ارزنده استان در بازی های آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا که منجر به کسب 8 مدال ارزشمند در این رویدادهای مهم شد؛ نقش وتاثیر شورای راهبردی اداره کل در کسب این موفقیت ها را مهم و اساسی عنوان کرد.

علایی مقدم افزود: برنامه ریزی مدون و دقیق بر پایه علم و دانش روز با حضور اساتید برجسته دانشگاه در حوزه تربیت بدنی و ورزش؛ زمینه رشد و بالندگی بیش ازپیش قهرمانان را فراهم خواهدکرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه در خصوص نحوه اشاعه و گسترش ورزش همگانی و افزودن آن در سبد خانواده ها گزارشی ارائه داد.

وی ادامه داد: درخشش ورزشکاران و قهرمانان استان قزوین در میادین مهم بین المللی و اسیایی، زمینه ترغیب نونهالان و نوجوانان را به ورزش رقم خواهد زد که این مهم؛ رسالت خطیر اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد.

علایی مقدم اذعان کرد: بنا داریم با ارائه طرح های برتر پژوهشی و توجه بیشتر به آنها؛ رشد و بالندگی بیشتر را برای ورزش استان در سال 1398 رقم بزنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که این اداره کل در سال آینده نیز بتواند با توجه به بودجه ای که وزارت ورزش و جوانان به این امر اختصاص می دهد، تعدادی از طرح های پژوهشی و موضوعات پایان نامه های دانشجویی را با نگاهی به توسعه و تعمیم ورزش همگانی قهرمانی را مورد حمایت قرار دهد.

در ادامه؛ اساتید حاضر در جلسه سند تحول، تعالی و آینده نگری ورزش همگانی و قهرمانی و طرح های ارائه شده در این سند را بررسی و تحلیل و از نگاه ارزشمند مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین به جایگاه پژوهش در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی قدردانی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز