در راستای ۳۰سال خدمت صادقانه صورت گرفت؛

تجلیل مدیرکل بنیاد از نویسنده و پیشکسوت رسانه قزوین

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۱:۱۲
کد خبر: ۸۱۵۴۷۸
تجلیل مدیرکل بنیاد از نویسنده و پیشکسوت رسانه قزوین
مدیرکل بنیاد از زحمات شکیب‌زاده، نویسنده و پیشکسوت رسانه تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، طی مراسمی؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر از زحمات بیش از 30 سال خدمت صادقانه، حسن شکیب‌زاده، رییس سابق دفتر مدیرکل و روبط عمومی بنیاد استان، نویسنده و هنرمند ایثار و پیشکسوت و فعال رسانه تجلیل کرد.

کمیته امداد (1)

در این مراسم، حقایق‌پور گفت: شکیب‌زاده بیش از 30 سال خدمت صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته و با همه‌ی توان در راستای اهداف و سیاست‌های این نهاد تلاش کرد.

وی افزود: ایده‌های بی‌نظیر ایشان بر کسی پوشیده نیست، همواره در اجرای برنامه‌های ترویجی ایده‌‌ی نو و جدیدی ارایه می‌کردند که همگان از آن بهره‌مند می‌شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شکیب‌زاده نویسنده توانمندی است و  کتاب‌های مختلفی با موضوع ایثار و شهادت نوشته و در اختیار علاقمندان قرار دادند.

حقایق‌پور افزود: شکیب‌زاده همیشه در مباحث ترویجی دغدغه داشته و با روحیه‌ و نگاه بلندی که از ایشان سراغ دارم معتقدم که این راه را ادامه خواهند داد.

این مسوول گفت: شکیب‌زاده همیشه برای بنیاد منشا خیر و برکت بوده، به بهترین وجه خدمت کرده و اکنون هم کسانی که می‌شناسند، نام نیک از ایشان می‌برند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه برای بنده باعث افتخار بود که شاگرد ایشان بودم، گفت: خوش به حال کسانی که بازنشسته می‌شوند ولی هنوز هم روحیه‌ی خدمت به عموم مردم به ویژه جامعه ایثارگران را دارند.

در ادامه جلسه یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان گفت: کار برای شهدا زمان و وقت نمی‌شناسد، همواره باید در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر تلاش کرد و در این راستا گام برداشت.

وی از زحمات حسن شکیب‌زاده پیشکسوت و فعال رسانه تجلیل کرد و افزود: ایشان همواره در مباحث ترویجی پیشتاز بوده و بعد از نایل شدن به درجه بازنشستگی نیز همچنان در موضوع‌های ایثار و شهادت گام برمی‌دارند که روحیه ایشان قابل تحسین است.

در این جلسه، معاونان بنیاد و اعضای کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات حسن شکیب‌زاده رییس سابق دفتر مدیرکل و روبط عمومی بنیاد استان و نویسنده و پیشکسوت رسانه تجلیل کردند.

در ادامه جلسه، شکیب‌زاده گفت: در طول سال‌های اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های ایثاری را دیدیم که به نوعی با گوشت و پوست‌مان احساس کردیم.

وی افزود: همچنین طی این سال‌ها، رنج‌ها و سختی‌هایی که خانواده‌های شهدا متحمل شدند از نزدیک شاهد بودیم و هنوز هم می‌بینیم، همواره تلاش کردیم به سراغ‌شان برویم تا با تصویر کشیدن صحنه‌های ایثار، دین‌مان را نسبت به آنها ادا کنیم.

رییس سابق دفتر مدیرکل و روبط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در طول سال‌هایی که مسوولیت داشتم، محدود به زمان و کار اداری نبوده و نیستم و معتقدم معامله کردن با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را نمی‌توان با دریافت‌های مالی و مادی مقایسه کرد.

وی افزود: در طول‌ سال‌های انقلاب و زمانی که در بنیاد بودم هر نوع فعالیت ترویجی که احساس کردم انجام شود، دادم تا توشه‌ای برای آخرتم باشد. 

شکیب‌زاده گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مکان مقدسی است و نوع کار و خدمتی که در این نهاد انجام می‌شود، فراتر از کار اداری است.

وی از صبوری و همکاری همه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قدردانی کرد و افزود: اگر این همدلی‌ها نبود، هدف اصلی در تحقق فعالیت‌های ترویجی محقق نمی شد.

کمیته امداد (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز