با درخشش در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور

دختران والیبالیست قزوینی لیگ برتری شدند

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷:۱۸
کد خبر: ۸۱۷۴۱۶
تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با درخشش در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سال‌ها بود که خبری از تیم‌های والیبال بانوان استان قزوین در سطح اول والیبال کشور نبود و همواره نیز تیم‌های قزوینی در تلاش برای صعود به لیگ برتر در برابر حریفان ناکام می‌ماندند و همه در حسرت تکرار صعود سال‌های دور والیبال بانوان قزوین به لیگ برتر بودند.

اوضاع برای والیبال بانوان قزوین چندان مطلوب نبود تا اینکه با راه‌ اندازی باشگاه شهرداری قزوین، فرصت برای جمع و جور کردن یک تیم آماده و باانگیزه برای صعود به لیگ برتر مهیا شد.

ابتدا برای هدایت تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین یک کادر مجرب انتخاب شد و سپس کادر فنی با انتخاب برترین بازیکنان استان قزوین و جذب بازیکنان باتجربه از خارج از استان، تیمی قدرتمند راهی رقابت‌های دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور شد.

همه شرایط مهیا شد و تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با درخشش در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

در مرحله نخست مسابقات والیبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین در گام اول به مصاف سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه 3به1 بر این تیم غلبه کرد.

شاگردان بهاره یزدی در دومین دیدار با نتیجه 3 به صفر از سد افق قم گذشتند و سپس با نتیجه مشابه 3به1 تیم‌های مدرن مشهد و کشت و صنعت گل و ریحان را از پیش رو برداشتند.

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی نیز تیم ترمه دستجردی یزد را شکست دادند تا به عنوان تیم نخست راهی مرحله پایانی رقابت‌های دسته اول بانوان باشگاه های کشور شوند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی شهرداری قزوین در سالن بعثت برگزار شد که دختران بلندقامت قزوینی در اولین بازی با نتیجه 1به3 مغلوب اکسون شدند.

نماینده استان قزوین با درس گرفتن از شکست بازی قبل این بار موفق شدند با نتیجه 3به1 وارنای گیلان را از پیش رو بردارند و برای صعود به لیگ برتر رو در روی فرهنگسرای جوان ارومیه رفتند.

بلندقامتان والیبال شهرداری قزوین در دیدار با نماینده استان آذربایجان غربی نیز موفق شدند در سه ست پیاپی به برتری دست یابند تا با اقتدار به لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در فصل آینده صعود نمایند.

بهاره نیازی سرمربی موفق تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین پس از صعود به لیگ برتر در گفتگویی با خبرورزشی بیان داشت: از حدود چهار ماه پیش برای رسیدن به این هدف با تلاش بازیکنان و کادرفنی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم که در این راه مجموعه مدیریت شهری قزوین همراهی خیلی خوبی با ما داشتند.

نیازی کیفیت بازی‌ های این فصل لیگ یک را نیز از رقابت‌های لیگ برتر بالاتر دانست و اظهار امیدواری کرد تا در آینده این تیم به موفقیت‌های چشمگیرتری دست یابد.

IMG_20190224_195236_762

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز