معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد؛

کد مهربانی برای مشارکت مردم در جشن نیکوکاری فعال است

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰:۵۲
کد خبر: ۸۱۹۸۹۰
کد مهربانی برای مشارکت مردم در جشن نیکوکاری فعال است
فرهادی گفت: کد# 028*8877* برای مشارکت مردم در جشن نیکوکاری فعال است از این رو عموم مردم می توانند از این طریق نیز کمک های خود را به نیکوکاران اهدا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در بازدید از مرکز نیکوکاری امام حسن عسگری بیان کرد: برای جشن نیکوکاری سال جاری تلاش کردیم تا همچون سال های قبل از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: کد# 028*8877* برای مشارکت مردم در جشن نیکوکاری فعال است از این رو عموم مردم می توانند از این طریق نیز کمک های خود را به نیکوکاران اهدا کنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های تدارک دیده شده برای استفاده از ظرفیت های مردمی، حضور برجسته مراکز نیکوکاری در عرصه جمع آوری و توزیع کمک های مردمی است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: سال جاری 39 پایگاه از سوی مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی تدارک دیده شده و اولویت توزیع کمک ها در این مراکز، نیازمندان محلی هستند.

وی عنوان کرد: جشن نیکوکاری سال جاری با شعار "عیدی برای همه" برگزار می شود که در 15 اسفند ماه مشارکت دانش آموزان و در 16 و 17 اسفند ماه مشارکت مردم را در میادین و میعادگاه های نماز جمعه پذیرا هستیم.

فرهادی اعلام کرد: دو هزار و 130 پایگاه برای برگزاری جشن نیکوکاری تدارک دیده شده تا کمک های نقدی و غیرنقدی را برای نیازمندان جمع آوری کنیم.

وی گفت: اولویت کمک ها جمع آوری مبالغ نقدی است تا بتوانیم نیازمندی های مددجویان را برطرف کنیم البته کمک های غیرنقدی نیز همچون سال های گذشته جمع آوری شده و براساس نیاز مددجویان توزیع می شود.

فرهادی یادآورشد: از عموم مردم نیکوکار دعوت می شود کمک های خود را به نیازمندان در اسرع وقت یه پایگاه ها و مراکز جمع آوری تحویل دهند تا بتوانیم با تهیه کالاهای مورد نیاز خانواده های محروم و توزیع سریع، بستر عیدی شایسته را برای ولی نعمتان خود فراهم کنیم.

 

نظر شما