مدیرکل فنی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از نیروگاه شهیدرجایی بازدید کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۴:۱۵
کد خبر: ۸۲۰۴۵۰
مهندس مهرداد مدیرکل دفتر پشتیبانی فنی تولید شرکت مادرتخصصی تولیدنیروی برق حرارتی از نیروگاه شهیدرجایی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در بازدید مهندس مهرداد مدیرکل دفتر پشتیبانی فنی تولید شرکت مادرتخصصی تولیدنیروی برق حرارتی از نیروگاه شهیدرجایی؛ گزارشی از فرایند تعمیرات واحدهای شماره 3 بخار و یک گازی که هم اکنون مراحل پایانی فعالیت های تعمیراتی آن از سوی کارکنان تعمیرات نیروگاه، در حال انجام است ارائه شد و توضیحاتی هم  در خصوص عملکرد واحدهای سیزده گانه شرکت در حوزه تولید انرژی الکتریکی و بهره برداری مطرح گردید.

مدیرکل دفتر پشتیبانی فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در ادامه، با حضور در اداره ساخت داخل، از فعالیت های این حوزه در ساخت و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحدهای نیروگاه بازدید کرد.

در بازدید از اداره ساخت داخل، دستگاه پرینتر 3 بعدی ساخت نیروگاه شهید رجایی که به تازگی از سوی محمد پژوهش مدیر امور ابزار دقیق نیروگاه بخار، طراحی و ساخته شده است، مورد توجه مدیرکل دفتر پشتیبانی فنی تولید شرکت مادر تخصصی قرار گرفت.

دستگاه پرینتر 3 بعدی جدید در تکمیل دستگاه قبلی که در نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران به نمایش درآمده بود، ساخته شد که این دستگاه جدید با افزایش قابلیت هایی، قادر به تولید قطعات بزرگتر به ابعاد 50 سانتی متر مکعب است که بدین ترتیب با استفاده از این دستگاه چاپگر 3 بعدی، نیروگاه شهید رجایی قادر به تامین قطعات مورد نیازی است که پیش از این برای تهیه آن ها، ناچار به صرف هزینه های زیادی بود.

 در پایان، غلامرضا مهرداد از تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان نیروگاه در تولید برق پایدار و مطمئن و خدمات ارزنده این نیروگاه در صنعت برق کشور، تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما