مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد؛

آمادگی کامل جهت ارائه خدمات مناسب در نوروز ۹۸

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۸:۱۷
کد خبر: ۸۲۲۳۱۵
آمادگی کامل جهت ارائه خدمات مناسب در نوروز ۹۸
افشین پیرنون از آمادگی کامل جهت اجرای طرح نوروزی 1398 و ارائه خدمات مناسب و در شان هموطنان عزیز در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این نشست با اعلام آمادگی ادارات شهرستان های تابعه اداره کل برای اجرای طرح نوروزی سال جاری اظهارداشت: نقش شاهراه ارتباطی محورهای مواصلاتی استان قزوین با یازده استان کشور وهمچنین تردد بالای این محورها موقعیت حساس و جایگاه ویژه استان را دوچندان می کند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما ارتقای سطح خدمات ارایه شده در ایام نوروز به هموطنان و همچنین کاهش تلفات جاده ای با ارائه راهکارهای مقابله و پیشگیری از تصادفات درایام نوروز می باشد. و با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی ادارات ستادی و شهرستانی با آمادگی کامل فعالیت خود را در خصوص خدمت رسانی به  هموطنان ادامه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در ادامه عنوان کرد: تلاش داریم با افزایش هماهنگی، تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه های خدمات رسان  شاهد ارتقا سطح رضایت مسافران نوروزی باشیم.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در طول محورهای مواصلاتی استان افزود: روان سازی ترافیک جاده ای، خدمات امداد خودرو و جرثقیل های امداد جاده ای در محورهای استان، بازدید مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی، آماده سازی و مبلمان راه ها نظیر خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشکار سازی نقاط پر حادثه و... از اقدامات این اداره کل برای ارتقا ایمنی مسافران است. و 26 راهدارخانه دراستان با استفاده از 300 نفر نیروی راهدار، 280 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست نحوه سرویس دهی به منظور ارایه خدمات مناسب به مسافران، با در نظر گرفتن ابزارهایی همچون تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات و... بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی راه های استان وکشور 141، سامانه  3000143 پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با مسافرین، سامانه 30007070 برای ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی، سامانه پیام کوتاه نظارت مردمی 110120 پلیس راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر وکاهش تصادفات اشاره کرد.

این نشست با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین، ، معاونین راهداری و حمل و نقل و روسای ادارات شهرستان های تابعه این اداره کل و فرماندهان پاسگاه های پلیس راه استان در سالن جلسات اداره شهرستان قزوین تشکیل شد.

پایانه ها2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز