فرماندهی انتظامی استان قزوین:

باند سارقان احشام در تاکستان منهدم شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۴:۵۶
کد خبر: ۸۲۳۲۹۴
باند سارقان احشام در تاکستان منهدم شد
سردار محمودی از متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای و کشف 120راس احشام سرقتی در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار "مهدی محمودی" فرماندهی انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه با تشکیل کارگروهی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس ماموران موفق به کشف سرنخ هایی از سارقان شده و با انجام تخقیقات و بررسی های لازم چند سارق حرفه ای را در یکی از استان ها غربی کشور شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 4 سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به یک فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان اعتراف و ضمن معرفی مالخر و دستگیری وی در این خصوص 120 راس گوسفند سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

سردار محمودی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز