استاندار قزوین:

اعضای بنیاد شهید خدمتگزار خانواده بزرگ شهدا هستند

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۳:۴۱
کد خبر: ۸۲۳۳۱۸
اعضای بنیاد شهید خدمتگزار خانواده بزرگ شهدا هستند
زاهدی گفت: اعضای بنیاد شهید، خدمتگزاران خانواده بزرگ شهدا هستند که نقش اساسی در پیروزی انقلاب و ایران داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به مناسبت تاسیس بنیاد شهید با تعدادی از اعضای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و مصایب مادران و پدران شهدا در تحمل رنج نبود فرزندانشان بیان کرد: شما اعضای بنیاد شهید، خدمتگزاران خانواده بزرگ شهدا هستید که نقش اساسی در پیروزی انقلاب و ایران داشتند.

استاندار قزوین اظهار کرد: خدماتی که ما به خانواده شهدا و ایثارگران ارایه می دهیم از سوی هر حاکمیتی در تمام جهان به این قشر اختصاص می یابد که در مقابل هنر از خود گذشتگی این قشر بزرگوار، بسیار ناچیز است.

زاهدی عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا این حس را القا می کند که خدمات ما در مقابل ذره ای از سختی که مادران شهید کشیده اند بسیار ناچیز است.

وی افزود: ما اهداف و آرمان هایی داریم که نمی توانیم از آنها چشم پوشی کنیم اما این آرمان ها ممکن است هزینه های سنگینی داشته باشد. انقلاب ما ماهیت خاصی دارد که برای حفظ آن باید سختی های زیادی کشید.

استاندار اضافه کرد: ما در جریان مشکلات بنیاد و ایثارگران هستیم و تلاش ما رفع این مشکلات است.

زاهدی گفت: با قشری روبرو هستیم که آسیب جدی بر آنها وارد شده و علاوه بر خدمات اجرایی از نظر عاطفی نیز ماموریت هایی دارید.

استاندار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز