مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خبرداد؛

بهره برداری از ۴۴واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قزوین

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۰:۲۱
کد خبر: ۸۲۴۶۸۷
بهره برداری از ۴۴واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قزوین
خانپور گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 44 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 44 واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیدند که برای ساخت و راه اندازی این تعداد واحد تولیدی 945 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی اظهار داشت: با راه اندازی این واحدهای تولیدی  برای 883 نفر به طور مستقیم اشتغال فراهم شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: بیشترین میزان واحدهای به بهره برداری رسیده در سال جاری  مربوط به شهرکهای صنعتی لیا با 19 واحد و کاسپین 1و 2 می باشد.

خانپور با اشاره به محصول تولیدی این واحدها گفت: جک هیدرولیکی، اکسید آهن، گرانول پلیمری، اجاق گاز فر دار، سیلیکات سدیم مایع، پارچه کشباف گرد، تقویت کننده های انتقال مخابراتی، بطری از PET، مواد شوینده، قطعات سیستم برق رسانی و احتراق، رنگرزی، ریخته گری آلومینیوم، پاکت های روکش دار و... از جمله تولیدات این واحدها به شمار می روند.

این مسئول از طرحهای صنعتی در مرحله ساخت و ساز خبر داد و گفت: در حال حاضر  339 طرح صنعتی در مرحله دیوار کشی، نصب سوله و نصب ماشین آلات و تجهیزات در شهرکها و نواحی صنعتی  هستند که با راه اندازی این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال پایدار بیش از  12 هزار نفر فراهم خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز