باحضور معاون امور عمرانی استاندار؛

طرح ترافیکی پلیس راهور در قزوین آغاز شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۵:۳۸
کد خبر: ۸۲۵۱۰۳
طرح ترافیکی پلیس راهور در قزوین آغاز شد
‍ طرح ترافیکی پلیس راهور با شعار «پرهیز از خطر آرامش در سفر» با حضور معاون عمرانی استاندار و اعضای ستاد خدمات سفر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار در مراسم آغاز طرح نوروزی در قزوین اظهار داشت: از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی برای سفرهای نوروزی در استان برگزار شده و با محور قراردادن خدمات سفر تلاش کردیم تسهیلات نوروزی برای مسافران مهیا شود.

وی بیان کرد: جلسات این روزها همه با رویکرد برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی است و از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو و سایر نیروها که با حضور در جاده‌ها به خدمت رسانی مشغول خواهند شد تشکر و قدردانی می‌کنیم.

معاون عمرانی استاندار یاد آور شد: شعار «قزوین شاداب نزدیک ترین مقصد پاکیزه گردشگری» امسال محور برنامه هاست و تلاش می‌کنیم تا ایام پر از نشاط و شادابی برای همگان رقم بخورد.

فرخزاد اضافه کرد: در نمایشگاه گردشگری که در تهران برگزار شد غرفه استان قزوین ضمن آراستگی بسیار زیبا توانست بیشترین بازدید کننده و رضایت مردمی را جلب کند که جای خرسندی دارد.

وی یادآور شد: در سفر آقای کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به استان قزوین پاکیزگی راه‌ها و شهرهای استان از سوی ایشان مورد تقدیر قرار گرفت و این جایگاه ایجاب می‌کند همچنان برای سلامت مردم با رعایت مسائل زیست محیطی جدی باشیم.

این مسئول افزود: تمیزی راه‌های استان قزوین مورد تأیید بسیاری از مسافران است و باید این وضعیت را حفظ کنیم تا موجب رضایت مسافران نوروزی شود.

فرخزاد گفت: یکی از اقدامات خوب انجام شده درختکاری و تأمین روشنایی حدود ۱۵ کیلومتر از اتوبان قزوین به زنجان و ۹ کیلومتر در مسیر قزوین به رشت است که در این ایام می‌تواند مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: توجه به درختکاری و پاکیزگی حاشیه راه‌ها در زیبایی سیما و منظر شهری هم مؤثر است و این کار می‌تواند به تحقق شعار «قزوین مقصد گردشگری» کمک کند.

فرخزاد اضافه کرد: باید مردمی که وارد استان قزوین می‌شوند هم احساس امنیت کنند و هم آن را در جای جای این استان مشاهده کنند تا در آینده نیز این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

وی از کاهش سوانح جاده‌ای در استان خبر داد و یادآور شد: در یک کار تیمی که از سال‌ها قبل آغاز شده توانسته‌ایم علیرغم بالا رفتن تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان زمینه کاهش سوانح فوتی، جرحی و خسارتی را فراهم کنیم که کار ارزشمندی  است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز