قائم مقام کمیته امداد استان قزوین:

سیل مهربانی قزوینی ها از مرز ۵۰۰ میلیون تومان گذشت

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۳۱۴۹۰
سیل مهربانی قزوینی ها از مرز ۵۰۰ میلیون تومان گذشت
امیر محبی گفت: کمک های مردم استان قزوین که از سوی کمیته امداد جمع آوری شده تاکنون از مرز 500میلیون تومان نیز گذشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیر محبی، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در جلسه هماهنگی با معاونان و روسای ادارات به منظور تسریع در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و رسیدگی به سیل زدگان بیان کرد: سیل اخیر بخشی عظیمی از زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و در برخی موارد تمام امکانات زندگی آنها از بین رفته، از همین رو و بر اساس وظیفه شرعی و انسانی، ستاد کمک رسانی به آسیب دیدگان از سیل در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از همان روزهای نخست سال جدید شکل گرفت.

وی ادامه داد: تا به امروز پایگاه های ثابت این نهاد در سطح استان فعالیت خوبی داشتند و از امروز گروه های سیار برای جمع آوری کمک های مردمی نیز راه اندازی می شود تا بتوانیم کمک‌های مردم نوعدوست در سطح شهرستان‌های استان را جمع آوری و به سیل زدگان برسانیم.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک به هم وطنان سیل زده وظیفه همگانی است و کمیته امداد هم در کنار مردم با تمام ظرفیت و بسیج امکانات در این پویش مشارکت دارد و کمک های هم استانی های عزیز را  در اسرع وقت به دست سیل زدگان می رساند.

وی اعلام کرد: کمک های مردم استان قزوین که از سوی کمیته امداد جمع آوری شده تاکنون از مرز 500 میلیون تومان نیز گذشته است که این رقم اگرچه قابل توجه است ولی با توجه به وسعت خسارت وارد شده باید استمرار داشته باشد.

محبی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که کاری کنیم که نگرانی و دغدغه های سیل زدگان را کاهش دهیم و به یاری آنها بشتابیم.

وی با اشاره به اینکه سیل خسارت های زیادی به خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت وارد کرده که با توجه به بنیه اقتصادی ضعیف این خانواده ها، امکان جبران خسارت های وارد شده برای آنان دشوار است، عنوان کرد: کمک‌های اساسی و ضروری برای سیل‌‌زدگان، شامل اقلام بهداشتی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، کفش و البسه، کنسروجات و آب معدنی است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: مردم نوعدوست استان قزوین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب‌ 639999  و یا شماره کارت 6037707000082663 نزد بانک کشاورزی واریز و یا از طریق سامانه تلفن همراه # ۹۹*۸۸۷۷ * برای مشارکت در این امر خیر اقدام کنند.

وی یادآورشد: کمک های نقدی مردم برای ساخت و تعمیر مسکن، تأمین وسایل ضروری منزل، کمک‌ معیشت سیل زدگان هزینه شده و کمک های کالایی نیز برای مصرف تحویل سیل زدگان می شود.

 

 

نظر شما