استاندار قزوین:

برای رونق تولید چالش‌های جامعه کارگری را حل می کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹:۳۳
کد خبر: ۸۳۲۳۴۹
برای رونق تولید چالش‌های جامعه کارگری را حل می کنیم
زاهدی گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم برای رونق تولید با جدیت چالش‌های جامعه کارگری را در استان حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ زاهدی استاندار قزوین در دیدار با تشکل های کارگری استان قزوین گفت: سال سختی را پیش رو داریم لذا باید همکاری مردم و مسئولان و جامعه کارگر با یکدیگر بیشتر شود تا از چالش‌ها عبور کنیم.

وی بیان کرد: با همه مشکلات در سال گذشته تنش و چالش جدی کارگری نداشتیم که در این میان از همکاری تشکلهای کارگری تشکر می‌شود.

زاهدی تصریح کرد: امسال با شعار رونق تولید با همه مشکلاتی که سال گذشته داشتیم و شاید بیشتر شود همه باید کمک کنیم تا مشکلات تولید کمتر شود و در این راستا اگر همه ما مدیران دولتی، کارفرمایان و جامعه کارگری به یک فکر باشیم و با محور تولید و اشتغال حرکت کنیم می‌توان چالش‌ها را کاهش داد.

استاندار قزوین یادآور شد: امسال عزم ما در حل مشکلات تولید جدی است و در خصوص شرکت‌های واگذار شده با دستور رئیس جمهور برای واگذاری شرکت‌های باقیمانده باید با تدبیر اقدام شود.

زاهدی تصریح کرد: امسال باید برای واحدهای مشکل دار فکر اساسی کرد و در این میان رویکرد ما راه اندازی شرکت‌های تعطیل شده در سالهای گذشته است.

وی توجه به معیشت و مسائل درمانی کارگران را مهم دانست و اظهار داشت: در این زمینه نیز پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار قزوین بیان کرد: مطالبات شما از دولت حق مسلم شماست ولی باید شرایط دولت را هم درک کرد اما در خصوص تبعیض بین صندوق‌ها اگر کشوری است از تهران پیگیر می شویم.

وی گفت: اقتصاد کشور ما نفتی و مریض است و هنگامی که وابسته به نفت باشیم اقتصاد هم سیاسی می‌ شود و کشورها همه جوره می‌توانند بازی کنند و گاهی کلید آن در دست ما نیست لذا باید خود را از اقتصاد تک محصولی نجات دهیم تا آسیب نبینیم.

استاندار از دبیر اجرایی خانه کارگر خواست فهرست واحدهای مشکل دار را تهیه کرده و در اختیار استانداری قرار دهند تا برای حل مسائل آنها برنامه ریزی شود.

زاهدی در خصوص حل مشکلات بیمه‌ای، معیشتی، درمانی، آموزش مهارتی کارگران هم قول مساعدت داد و برای شرکت در مراسم ویژه روز کارگر اعلام آمادگی کرد.

تشکل‌های کارگری استان قزوین روز چهارشنبه در دیدار با زاهدی استاندار مشکلات خود را در بخش‌های بیمه، معیشت، درمان و حقوق مطرح کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز