با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

حضور دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در مناطق سیل زده لرستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۰:۴۸
کد خبر: ۸۳۲۵۱۱
حضور دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در مناطق سیل زده لرستان
در پی حوادث تلخ وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حمایت این دانشگاه و به منظور کمک‌رسانی به هموطنان در مناطق سیل زده حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی نوروزی رییس بسیج دانشجویی این دانشگاه با اعلام این مطلب، گفت: در این اردوی جهادی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بسیج دانشجویی برپا شده است؛ تعدادی از دانشجویان بسیجی با اعزام به استان لرستان، جهت یاری رساندن به مردم سیل زده‌ی شهر "معمولان" در این شهر حضور دارند.

نوروزی افزود:‌ جهادگران که شامل دانشجویان رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی شهرسازی و سایر رشته ها هستند، با انجام عملیات لجن کشی و بازگشایی راه‌ها سعی در یاری رساندن مردم سیل زده جهت بازگشت به خانه‌هایشان دارند.

وی با تاکید بر تامین هزینه‌های مالی این اردوی جهادی توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، خاطرنشان کرد: این دانشگاه همچنین با اختصاص ادوات مکانیکی مانند باب کَت، خودروهای سواری و ... سعی در کمک به بازسازی مناطق سیل زده داشته است.

مرحله‌ اول این اردوی 10روزه از 15فروردین ماه آغاز شده و تا 25فروردین ادامه خواهد داشت و در مرحله‌ دوم نیز تعدادی از دانشجویان به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

دانشگاه آزاد قزوین (1)

 

نظر شما