زرآبادی،نماینده قزوین در مجلس:

بستر فعالیت سیاسی برای جوانان مهیا شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۱:۳۰
کد خبر: ۸۳۳۵۲۰
بستر فعالیت سیاسی برای جوانان مهیا شود
زرآبادی، نماینده قزوین در مجلس گفت: در بیشتر کشورها سن ورود به مجلس ۱۸ سال است؛ اما ۲.۲درصد نمایندگان کشورها از جوانان هستند که باید بستر استفاده بیشتر از جوانان در امور سیاسی مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین گفت: مسئولان باید بررسی مشکلات اساسی جوانان از جمله ازدواج، اشتغال و مسکن آن‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و برای حل آن برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: از دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود با بررسی دقیقی از مشکلات مهم جوانان  مشخص شود، چه تعداد جوان بدون مسکن، شغل و مجرد داریم و برای آن‌ها تصمیم گیری کنیم.

نماینده قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ارائه گزارش کوتاهی از سفر به دوحه قطر برای شرکت در کنفرانس بین المجالس اظهار کرد: این نشست هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در کمیته‌های آن در مورد زنان و توسعه پایدار، صلح و امنیت، خشونت علیه زنان و در کمیته جوانان هم مسائل این گروه مطرح شد.

زرآبادی خاطرنشان کرد: در بیشتر کشورها سن ورود به مجلس ۱۸ سال است؛ اما ۲.۲ درصد نمایندگان کشورها از جوانان هستند که باید این موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و بستر استفاده بیشتر از جوانان در امور سیاسی مهیا شود.

 

نظر شما