رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

پرداخت ۲هزار و ۹۹۰میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸:۴۴
کد خبر: ۸۳۳۹۵۷
پرداخت ۲هزار و ۹۹۰میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سال گذشته 2هزار و 990 میلیارد ریال تسهیلات در جهت رونق تولید در قزوین پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید نبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست زاهدی استاندار و با حضور دکتر محمدی نماینده مردم قزوین مجلس شورای اسلامی و مدیران و بانکهای عضو کارگروه برگزار شد؛ گفت: سال گذشته 722 مورد درخواست دریافت تسهیلات در سامانه ثبت شده بود که به 219 متقاضی 2 هزار و 990 میلیارد ریال پرداخت شد.

رییس سازمان صنعت افزود: در سال گذشته 283 متقاضی برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استان ثبت نام کرده بودند که به 27 مورد 640 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سهم استان در بخش رونق تولید یک هزار و 300 میلیارد ریال بود که یک هزار و 100میلیارد ریال آن در اختیار بانک‌های دولتی و 2 هزار میلیارد ریال نیز در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت.

نبیل با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید در حوزه های مختلف، یادآور شد: در سال گذشته در بخش صنعت 116 مورد، در بخش کشاورزی 106 مورد و در حوزه گردشگری یک مورد تسهیلات رونق تولید پرداخت شد.

به گفته او، استان قزوین در حوزه واگذاری تسهیلات بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی رتبه سوم، در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنجم، در زمینه مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رتبه هفتم و در حوزه درخواست تسهیلات رتبه ششم کشور را به دست آورده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به برنامه های پیش رو در سال جاری، ادامه داد:استفاده کامل از ظرفیت دستگاه های عضو کارگروه برای شناسایی واحدهای تعطیل و نیمه فعال و احیای واحدهای در تملک بانک‌ها با ارائه راهکارهای مناسب و معرفی به سرمایه‌گذاران جدید از جمله برنامه های این سازمان در سال جدید خواهد بود.

وی اضافه کرد: کمک به فعال‌ سازی واحدهای تعطیل، بازنگری گردش کار تسهیلات، اعمال نظارت مناسب و هدفدار در پرداخت تسهیلات و نیز برنامه‌ریزی مناسب برای جذب کامل منابع تخصیصی از دیگر برنامه های سال جاری سازمان صمت استان است.

استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز