مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

جوانان نقش عمده ای در پیشرفت کشور دارند

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۸:۰۱
کد خبر: ۸۳۵۷۳۸
جوانان نقش عمده ای در پیشرفت کشور دارند
علایی مقدم: نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک می تواند نقش خوبی در پیشرفت بیش از پیش جامعه ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست شورای معاونین اداره کل با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان و برنامه های متنوع گرامیداشت این هفته گفت: نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس می تواند نقش خوبی در پیشرفت بیش از پیش جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد:استان قزوین از استانهای پیشرو در توسعه و افزایش سازمان های مردم نهاد در کشور است که این مهم نشان دهنده نگاه جدی استان به حوزه مهم جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه های مختلف می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در این هفته با برگزاری برنامه های متنوع در مرکز استان و همچنین ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و سازمانهای مردم نهاد؛بنا داریم این هفته را با نگاه ارزشمند تر به مقوله جوانان و جایگاه واقعی آنها گرامی و پاس بداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خاتمه بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی استانهای کشور و نیاز به همدلی و همراهی بیشتر؛برنامه های گرامیداشت هفته جوان در استان قزوین با محوریت کمک به مناطق سیل زده و با حداقل صرف هزینه برگزار خواهد شد و در جشنواره های حضرت علی اکبر(ع) در مرکز استان و همچنین شهرستانها؛ جوانان برتر حوزه های مختلف معرفی و با حضور مسئولان ارشد استانی تجلیل و تقدیر خواهند شد.

نشست شورای معاونین اداره کل ورزش وجوانان استان قزوین به ریاست عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و با محوریت برنامه های هفته جوان در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز