فرمانده انتظامی استان قزوین:

کلاهبرداران ۶ میلیاردی در قزوین دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۶:۰۷
کد خبر: ۸۳۵۷۴۳
کلاهبرداران ۶ میلیاردی در قزوین دستگیر شدند
سرهنگ مهدی حاجیان از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای با تلاش ماموران آگاهی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: درپی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری و فروش واحدهای آپارتمانی و مغازه به چندین نفر و با توجه به اینکه اکثر مال باختگان از قشر کارگر و زحمتکش بودند با تشکیل یک کارگروه ویژه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تلاش فنی ماموران پلیس آگاهی هویت یکی از متهمان در قزوین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی صورت گرفته، متهم دیگر پرونده نیز در یکی از استان های هم جوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی و هماهنگی لازم؛  طی یک اقدام ضربتی در استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شد.

سرهنگ حاجیان خاطر نشان کرد: متهمان دربازجویی های تخصصی و فنی ماموران آگاهی استان به بزه انتصابی و کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ حدودا 6میلیارد ریال از طریق فروش یک واحد آپارتمانی به چندین نفر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: تاکنون این پرونده چندین شاکی داشته و شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند با مراجعه به پلیس آگاهی استان جهت پیگیری موضوع از طریق قانونی اقدام کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه