رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

حمایت از بخش خصوصی موجب صادرات محصولات کشاورزی می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۶:۴۹
کد خبر: ۸۳۵۷۷۸
حمایت از بخش خصوصی موجب صادرات محصولات کشاورزی می شود
خمسه گفت: حمایت از بخش خصوصی رونق تولید و توسعه صادرات محصولات کشاورزی را بدنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه هماهنگی اتاق بارزگانی صنایع، معادن و کشاورزی که با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، بخشنده رییس اتاق بارزگانی استان و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد؛ با بیان این مطلب گفت: تشکل های بخش خصوصی کشاورزی استان بسیار توانمند و فعال هستند و می توان از حضور این تشکل در رونق تولید بخش کشاورزی بهره برد .

وی اظهار داشت: برای رسیدن به رونق تولید باید از بخش خصوصی و فعالان این بخش حمایت کرد.

خمسه تصریح کرد: همراهی و حمایت از بخش خصوصی ضامن حل بسیاری از مشکلات این بخش است.

وی یادآور شد: برگزاری جلسات مشترک بین اتاق بازرگانی و سایر بخش ها به ویژه بخش کشاورزی مشکلات راحل می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده؛ در جهت تولید محصولات کشاورزی توسعه گلخانه و اجرای سیستم نوین آبیاری و همچنین مبارزه با آفات سال خوبی را در پیش خواهیم داشت و امیدواریم با بارندگی امسال رونق تولید؛ خوب باشد.

خمسه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین پتانسیل و توانمندی بسیار بالایی در تولید انواع محصولات کشاورزی دارد بنابراین لزوم برنامه ریزی و هماهنگی برای صادرات محصولات کشاورزی ضروری است.

وی تاکیدکرد: برای رسیدن به شاخص های رشد در بخش صادرات هماهنگی با بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی و سایر بخش ها لازم است.

 

نظر شما
پرونده ویژه