فرمانده انتظامی استان قزوین:

سارق سیم و کابل برق در بوئین زهرا دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۳۶۹۱۷
سارق سیم و کابل برق در بوئین زهرا دستگیر شد
سرهنگ حاجیان از دستگیری یک سارق کابل وسیم برق هوایی و کشف 30 فقره سرقت در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ  مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق هوایی در شهرستان بوئین زهرا و ایجاد جو نا امنی، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ حاجیان ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی سر نخ هایی از سارق به دست آوردند.

وی افزود: در خصوص دستگیری سارق یا سارقان گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس در سطح شهرستان فعال و ماموران فرماندهی انتظامی بخش "شال" حین گشت زنی به یک دستگاه پژو 206 مشکوک که راننده به محض رویت واحد گشت با سرعت بالا متواری شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران بلافاصله با هماهنگی سایر واحدهای گشتی طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را در روستای "خیارج" متوقف و راننده خودرو را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان "بوئین زهرا " منتقل کردند.

وی عنوان کرد: متهم در بازجویی فنی ماموران به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف کرد.

سرهنگ حاجیان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با توانمندی که دارد به افراد هنجار شکن اجازه جولان نخواهد داد و با اقتدار با مجرمان و کسانی که قضد دارند با اعمال بزهکارانه امنیت مردم را خدشه دار کنند برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرائمی چون سرقت و.... هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز