نماینده ولی فقیه در استان:

باید نمایندگانی برای مجلس انتخاب شوند که درد و فقر مردم را چشیده باشند

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵:۵۴
کد خبر: ۹۳۵۸۵۹
باید نمایندگانی برای مجلس انتخاب شوند که درد و فقر مردم را چشیده باشند
آیت الله عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته، توجه به اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان برای توسعه کشور را ضروری دانست.

به گزارش برنا از قزوین،آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین گفت: از مردم با بصیرت و همیشه در صحنه انتظار داریم تا در انتخابات پیش رو کسانی را به نمایندگی از خودشان در مجلس انتخاب کنند که درد کشیده باشد، نه اینکه فقر و نداری را تنها در کتاب‌ها خوانده باشند.

امام جمعه قزوین به اعتراضات اخیر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: دشمن در حوادث اخیر خط قرمز نظام را که همان امنیت بود، نشانه گرفت و این نشان می‌دهد که باید همواره آمادگی خودمان را برای دشمنی‌های آینده افزایش دهیم.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه اهل نماز و مسجد هرگز تخریب گر نیست، تصریح کرد: در اعتراضات اخیر یک عده ارازل و اوباش که اهل نماز نبودند، به صورت ناخواسته به سرباز و سیاهی لشکر دشمن تبدیل شدند و خسارت های فراوانی به جامعه تحمیل کردند.

وی با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت، تاکید کرد : به برکت انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام شاهنشاهی، تا حدودی خشونت‌ و ظلم‌ در منطقه کمتر شده و دست ظالمانی مانند اسراییل و آمریکا از خاورمیانه کوتاه شده است.

به گفته امام جمعه قزوین، صهیونیست‌ها همانند داعش هستند و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به همان میزان که از بازگشت داعش به اروپا و آمریکا نگرانند، به همان اندازه از بازگشت صهیونیست‌ها ابراز نگرانی می‌کنند و با حمایت مالی از آنها می‌خواهند که این افراد در خاورمیانه بمانند. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به زودی به خاطرات تلخ تاریخ تبدیل می شود و این هیبت به زودی از روی زمین برچیدن شده و شاهد بازگشت فلسطینیان به خانه خود خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به شهادت محمد مفتح به دست منافقان اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار حلقه اتصال بین انقلاب، مراجع و حوزه با دانشگاه بودند و خدمات او باعث شد تا استکبار جهانی خشمگین شده و او را به شهادت برساند. آیت الله عابدینی با اشاره به هفته پژوهش، تصریح کرد: باید قدر اساتید فرهیخته انقلابی و دانشجویان را بدانیم تا وضعیت پژوهش در کشور توسعه یافته و شاهد کاهش مشکلات و موانع باشیم.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: حوزه و دانشگاه ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و خوشبختانه در سال‌های اخیر نیز بین این نهادها پیوندهای عمیقی برقرار شده و لازم است که روز به روز هم افزایش یابد. وی در مورد هفته حمل و نقل نیز عنوان داشت: کسانی که به عنوان راننده خوروهای سنگین عمرشان را در جاده‌ها سپری می کنند و به رونق تولید و اقتصاد جامعه خدمت می‌کنند، باید مورد توجه قرار گرفته و مطالباتشان پاسخ داده شود که خوشبختانه این دغدغه در کشور وجود ندارد.

امام جمعه قزوین به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در گرگان اشاره کرد و گفت: در این اجلاسیه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نقش نماز در ایجاد آرامش جامعه تاکید شد که لازم است این مهم همواره مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز