۱۳ هتل نیمه تمام در قزوین

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۳:۲۵
کد خبر: ۹۳۶۰۲۲
۱۳ هتل نیمه تمام در قزوین
در حال حاضر ۶ هتل پنج ستاره و ۷ هتل چهارستاره در استان نیمه تمام است که پس از مهلت شش ماهه مجوز آنها باطل می شود.

به گزارش برنا از قزوین، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: در حال حاضر تعداد ۶ هتل پنج ستاره و تعداد ۷ هتل ۴ ستاره داریم که در مناطق الموت، ابگرم، بوستان باراجین، قزوین، بویین زهرا و تاکستان باید ساخته شود که نیمه تمام است.

مرتضی علیخانی ادامه داد: از ۶ هتل پنج ستاره که از سال ۸۷ مجوز گرفته اند تا سال ۸۶ که یک دهه سپری می شود هنوز هتلی به بهره برداری نرسیده که مجوزهای هتل ۴ ستاره هم اینگونه است. وی بیان کرد: با تشکیل یک جلسه اعلام کردیم حاضریم کمک کنیم تا این پروژه ها تکمیل شود و در اختیار استان قرار گیرد اما متاسفانه رغبتی در متقاضیان نیست و ۹۹ درصد آنها اهلیت لازم را ندارند و سرمایه گذار نیستند.

علیخانی اضافه کرد: برخی از آنها با شهرداری مشکل دارند و برخی به دلیل افزایش قیمت ها قادر به تکمیل هتلها نیستند در حالی که اگر در گذشته عزم جدی برای تکمیل شدن آنها را داشتند امروز از ارزش افزوده بیشتری برخوردار بوده و در حال بهره برداری بودند اما اینگونه نشده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از این هتل ها پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد و تداوم این روند نیز منطقی نیست لذا با تشکیل جلسه ای با حضور سرمایه گذاران و متقاضیان قرار است یک فرصت شش ماهه به همه افراد داده شود و اتمام حجت می کنیم که اگر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی نداشته باشند مجوز آنها باطل می شود.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: پس از مهلت شش ماهه اگر هتلی از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار نباشد مجوز آنها باطل شده و اجازه نمی دهیم که تغییر کاربری هم صورت گیرد. علیخانی بیان کرد: در حال حاضر در استان به چند هتل ۴ و ۵ ستاره شدیدا نیازمندیم و آمادگی داریم تسهیلات لازم را برای نکمیل هتل ها پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: قرار است بررسی مجددی در این زمینه صورت گیرد و اهلیت سرمایه گذاران مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد و اگر آورده متقاضیان کمتر از ۶۰ درصد باشد در مجوزها تجدید نظر خواهیم کرد. علیخانی اظهارامیدواری کرد متقاضیان کنونی عزم خود را برای تکمیل طرح های ساخت هتل جدی کرده و برای تکمیل آنها اقدام کنند تا سرمایه گذاری انجام شده دچار آُسیب نشود در غیر این صورت مجوزها برای متقاضیان جدید صادر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز