سفر یک روزه رئیس فدراسیون اسکواش به قزوین

سه کورت اسکواش در استان راه اندازی می شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۱:۰۸
کد خبر: ۹۳۶۹۶۰
سه کورت اسکواش در استان راه اندازی می شود
مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش، در سفره یک روزه خود به استان قزوین، با جمالی پور استاندار، علایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای ترویج هیات اسکواش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا از قزوین، استاندار قزوین در دیدار با مسئولین فدراسیون اسکواش از بسیج امکانات و ظرفیت‌های استان برای توسعه ورزش‌های عمومی و همگانی در تمامی اقشار گفت. هدایت الله جمالی پور افزود: امروزه با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات مالی با ایجاد طرح‌های جدید عمرانی برای ساخت سالن‌های ورزشی موافقت نمی‌شود ولی می‌توان با تعمیر و بهسازی ساختمان‌های قدیمی و بدون استفاده در راستای خانه دار شدن هیات های ورزشی گام مثبتی برداشت و در راستای توسعه اسکواش در استان، طبقه دوم سالن مدیریت بحران برای ایجاد کورت به این هیات واگذار می شود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این دیدار گفت: یکی از نیازهای جدی اسکواش در استان، سالن اختصاصی است که اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است. عباس علایی مقدم افزود: در یکی از مدارس استان طی سال های گذشته یک کورت احداث شده بود و هیات استان در آن به فعالیت می پرداخت ولی امیدواریم اعتبارات لازم برای احداث سالن اختصاصی اسکواش در بودجه سال آینده لحاظ شود.

نظر شما