رقابت های تنیس روی میزآسیایی

مسابقات آسیای میانه تجربه خوبی برای تنیسورهای ایرانی بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۹:۰۵
کد خبر: ۹۴۷۵۵۰
مسابقات آسیای میانه تجربه خوبی برای تنیسورهای ایرانی بود
تیم های ملی تنیس روی میز هوپس و نوجوانان با هدایت محسن شیشه‌گرها سرمربی قزوینی در مسابقات آسیای میانه خوش درخشید.

به گزارش برنا از قزوین، محسن شیشه‌گرها سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز هوپس و نوجوانان طی گفتگو با خبرنگار برنا قزوین گفت: ایران قدرت برتر تنیس روی میز در آسیا میانه را در اختیار دارد، ولی کشورهای آسیا میانه هر سال بهتر از گذشته ظاهر می‌شوند.

وی افزود: سطح رقابت‌های این دوره خوب بود و بازیکنان قزاقستان و ازبکستان در قسمت دختران و پسران از آمادگی بالایی برخوردار بودند. ملی‌پوشان پسر کشورمان در رده هوپس با توجه به اینکه اولین میدان رسمی و جدی بین‌المللی را تجربه می کردند،عملکرد خوبی داشتند. 

شیشه‌گرها اظهار داشت: یاسین اصفهانی و بنیامین فرجی بازیکنان آینده دار کشورمان توانستند تمامی حریفان خود از کشورهای قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و قرقیزستان شکست داده و به فینال مسابقات راه یابند. یاسین اصفهانی ملی پوش قزوینی در فینال مسابقات هوپس  بنیامین فرجی رقیب جدی خود را پیش رو داشت که هر دو نمایش بسیار خوبی داشتند و در نهایت اصفهانی قهرمان هوپس شد.

سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز هوپس و نوجوانان ادامه داد: در رده نوجوانان پسر با توجه به اینکه محمد امین صمدی و نوید شمس ملی‌پوشان کشورمان در سال‌های گذشته در رده سنی هوپس میدان‌های آسیا میانه را تجربه کرده بودند، از حریفان خود شناخت بهتری داشتند و با آگاهی کامل مقابل حریفان خود ظاهر شدند و هر یک نمایش خوبی تا فینال مسابقات از خود ارائه کردند و شاید جدی‌ترین حریف در این دوره از مسابقات برای یکدیگر محسوب می‌شدند.

ملی پوشان کشورمان در پایان این رقابت ها با قهرمانی در تمام رده ها و بخش دختران و پسران،جواز شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کردند.

 

نظر شما