امام جمعه قزوین:

ضربه شست سپاه پاسداران مقتدرانه بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۴:۱۳
کد خبر: ۹۴۸۳۷۲
ضربه شست سپاه پاسداران مقتدرانه بود
نماینده ولی فقیه در استان مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص تروریست شمردن هر نوع فعالیت از سوی آمریکایی‌ها در خاورمیانه را قابل تقدیر شمرد.

به گزارش برنا از قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان گفت: باید از این اقدام مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه این مصوبه هر نوع تحرک و حضور آمریکایی‌ها در خاورمیانه را یک عمل تروریستی می‌شناسد، اظهار داشت: از نظر حقوقی خون آمریکایی‌ها از این پس به پای خودشان است و این قانون شامل نهادهای نظامی و عوامل وابسته به این کشور می‌شود.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی بدون شک بر تن آمریکایی‌ها لرزه می‌اندازد، تصریح کرد: این نوع قوانین در جامعه سریع الاجرا هستند و باید از این دست قوانین برای ریشه کردن ایادی کفر و استکبار در منطقه بیشتر استفاده کنیم.

امام جمعه قزوین از اقدام شجاعانه توسط سپاه پاسداران به خصوص زحمات سردار حاجی زاده در هوافضای سپاه تقدیر کرد و گفت: فرزندان انقلابی نظام سیلی محکمی به صورت آمریکا نواختند و این اقدام را باید به رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان جهان تبریک عرض کرد.

امام جمعه قزوین حملات موشکی به پایگاه‌های نظامی در عین الاسد را در طول تاریخ بی‌نظیر دانست و یادآور شد: ضربه شست سپاه پاسداران به قدری مقتدرانه بود که گویا دونالد ترامپ لال شده و چهره هیات حاکمه آمریکا را لرزان و ترسان کرده تا جایی که درد این سیلی در کل بدنه نظام استکباری نیز مشاهده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و بیان ویژگی‌هایی از آن شهید والامقام، افزود: ایشان هنگامی که انگشتر خودشان را به دختر یکی از شهدا تقدیم کرد، فرمود هر زمانی که به مشهد مقدس مشرف شدی از امام رضا برای من طلب شهادت کن؛ این صحبت‌ها نماد شجاعت این سردار رشید اسلام بود.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه حق جهاد باید ادا شود، اظهار داشت: هر انسان مستضعفی که حتی مسلمان هم نبود مورد توجه سردار سلیمانی قرار داشت و باعث شد تصویر دنیا در وجود آنها نسبت به مکتب اسلام و تشیع عوض شود.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معادلات آمریکا در آسیا را به هم ریخت و این سردار که نه رییس جمهور بود و نه وزیر، توانست یک تنه در برابر نظام سلطه در منطقه به خصوص آمریکا بایستد.

وی در خصوص انتقام کوتاه و بلند مدت اشاره و تصریح کرد: درحالی که سپاه پاسداران سیلی انتقام اولیه را بر صورت آمریکا نواخته است، جبهه مقاومت لبنان و غزه در حال آماده شدن برای سیلی‌های بعدی است و این باعث می‌شود که آمریکا از خیال خام خود علیه خاورمیانه خارج شده و خوابشان آشفته شود.

وی اضافه کرد: انتقام بلند مدت این است که پای نظام‌های استکباری و رژیم صهیونیستی به کلی از خاورمیانه برچیده شود، به عنوان مثال در سال ۵۶ با راهنمایی امام راحل جریانی در کشور شکل گرفت که محمدرضا شاه باید از کشور خارج شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تشییع پیکر پاک شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در طول تاریخ و جهان بی بدیل بود و نشان داد که این سردار تا چه اندازه در قلب‌ها نفوذ کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز