اداره کل ورزش و جوانان استان

نشست هم اندیشی هیات های ورزش استان

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۶:۵۹
کد خبر: ۹۵۴۴۱۸
نشست هم اندیشی هیات های ورزش استان
نشست هم اندیشی مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان با روسا و دبیران هیات های ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در این نشست گفت: ایام دهه فجر نزدیک است و هیات های ورزشی مثل سال های گذشته فعالیت های ورزشی خود را با قدرت پیگیری کنند و به این نکته توجه داشته باشند که دشمنان و کشورهای بیگانه در جنگ نرم نفوذ به ورزش، ورزشکاران و قهرمانان را هدف خود قرار داده است و با فعالیت های انقلابی جامعه ورزش مشت محکمی به دشمنان وارد می کند.

وی افزود: جامعه ورزش در انتخابات پیش رو مثل همیشه حضور حداکثری خواهد داشت و انتخاب اصلح با مردم است ولی باید مراقب سالن ها و اماکن ورزشی باشیم تا برای یک فرد و گروه بیت المال مورد استفاده قرار نگیرد.

علایی مقدم اظهار داشت: وضعیت مالی کشور برای کسی نا معلوم نیست و ورزش هم با این وضعیت فعالیت می کند، اما در سال تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، با حمایت های دولت، حامیان مالی،خیرین فعالیت هیات های ورزشی با قدرت ادامه دارد و چرخ ورزش می چرخد. با همکاری شورا و شهرداری قزوین تجلیل از قهرمانان سال ۹۷ انجام خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: اماکن تخصصی ورزش در شهرستان ها و مرکز استان بنا به جمعیت سرانه پایین است اما دولت کمک کرده و ۳۶ پروژه آماده بهره برداری شده و تا پایان مال سالی ۹۸ چندین پروژه که از گذشته در دست ساخت هستند به بهره برداری می رسند.

علایی مقدم اضافه کرد: همچون فعالیت ها و کمک های گذشته که جامعه ورزش استان در حمایت از هموطنان آسیب دیده داشتند، با محوریت حوزه فرهنگی و بسیج ورزشکاران،کمک برای سیل زدگان سیستان جمع آوری می شود.

وی گفت: درمانگاه ویژه جامعه ورزش در آینده نزدیک تاسیس می شود، یک دستگاه آمبولانس هم توسط اداره کل خریداری شده که در اختیار هیات پزشکی قرار می گیرد تا در مسابقات در اختیار هیات های ورزشی قرار بگیرد.بخش فیزوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان هم برای رفاه بیشتر ورزشکاران و هیات های ورزشی به مجموعه سردار آزادگان منتقل می شود تا با امکانات و فضای بیشتر رفاه حال ورزشکاران باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت:میزبانی رقابت های قهرمانی کشور و اردوی تیم های ملی توسط هیات ها باید بر اساس طرح توجیهی باشد و توسعه ورزش استان را در بر داشته باشد و اداره کل هم در این راستا برای میزبانی بهتر در بخش هتل و اسکان کمک حال هیات ها خواهد بود.

 

نظر شما