معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

اجرای ۶۷ برنامه فرهنگی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۵:۱۹
کد خبر: ۹۵۶۴۹۵
اجرای ۶۷ برنامه فرهنگی به مناسبت چهل  و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین
محمد درافشانی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای 67 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر قزوین خبر داد.

به گزاش برنا از قزوین، محمد درافشانی با اعلام این خبر  گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است،جامعه هدف ما در برگزاری این برنامه‌ها بیشتر  نسل جوان است و تلاش می‌کنیم در اجرای برنامه‌ها، انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن را به جوانان بشناسانیم.

درافشانی افزود:برنامه های شاخص و متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سه حوزه فرهنگی، ورزشی و فضا سازی شهر در نظر گرفته شده که نصب بنر با موضوعات چهل سالگی انقلاب،آذین‌بندی سطح شهر و نورافشانی از اقدامات تبلیغات محیطی سطح شهر است.

وی به تشریح برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:دوازدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر است که 14 بهمن در شبستان امیرالمومنین (ع) برگزار خواهد شد،در این همایش از 850 حافظ قرآن کریم در قالب هزار 755 جزء تجلیل خواهد شد.

 

این مسئول یکی دیگر از برنامه های فرهنگی دهه فجر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری را برگزاری دومین همایش تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر در  20 بهمن ماه سالجاری برشمرد و گفت:این برنامه در راستای احیای فرهنگ و تجلیل و قدردانی از زحمات پیشکسوتان عرصه های مختلف فرهنگی و هنری همزمان با روز فرهنگ و هنر انقلابی برگزار می شود.

 

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری دو جنگ شاد به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد  و گفت:یک جنگ ویژه عموم شهروندان 17 بهمن ماه و جشنی دیگر نیز 16 بهمن ماه سالجاری برای کارکنان شهرداری قزوین در سالن ورزشی کوثر برگزار خواهد شد.

 

درافشانی افزود: برگزاری تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان از دیگر برنامه هایی است  که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود،بازدید از موزه مردم شناسی قجر و دهکده طبیعت همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این تورهای گردشگری است.

 

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ویژه برنامه گذر انقلاب در میدان آزادی (پیاده راه فرهنگی سبزه میدان) خبر داد و گفت:فضا سازی رویدادهای انقلاب 57 قزوین همراه با اجراهای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به منظور تجدید خاطرات انقلاب 57 قزوین و آشنایی نسل جوان با وقایع انقلاب اسلامی ایران  از جمله اهداف اجرای این برنامه است.

درافشانی گفت:گذر انقلاب از 12 الی 22 بهمن سالجاری صبح و بعد از ظهر در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی قزوین میزبان شهروندان قزوینی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز