رئیس ستاد انتخابات استان:

هزار و چهل شعبه اخذ رای در سراسر استان تعیین شده است

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۴:۴۹
کد خبر: ۹۵۹۵۲۹
هزار و چهل شعبه اخذ رای در سراسر استان تعیین شده است
۹۶ درصد فرآیند انتخابات به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۲۰ هزار نفر در استان در برگزاری فرآیند‌های مختلف انتخابات همکاری می‌کنند و ۲هزار دستگاه خودرو نیز در شهرستان‌های مختلف استان برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.

 

وی افزود: در روز انتخابات تمامی شعب به صورت برخط با مرکز در ارتباط هستند و تاکنون با رصدی که صورت گرفته است بالای ۹۷ درصد نقاط صعب العبور استان نیز به شبکه متصل هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گفت:تعداد شعب اخذ رای در سراسر استان قزوین هزار و ۴۰ است که ۶۵۱ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه روستایی تعیین شده اند.

 

حبیبی اضافه کرد: پیرو اعلام بررسی تایید صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، از بین ۲۲۹ داوطلب، ۱۲۹ نفر تایید صلاحیت شده اند که البته ۱۸ نفر انصراف خود را بصورت کتبی اعلام کرده اند.

 

حبیبی افزود: در استان قزوین بطور میانگین به ازای هر کرسی مجلس ۳۲ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

به گفته این مسئول، داوطلبانی که تاکنون تایید صلاحیتشان احراز نشده است، تا امروز ۱۴ بهمن۹۸ فرصت اعتراض دارند و نتایج بررسی صلاحیت‌ها ۲۲ بهمن ابلاغ می‌شود.

 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود و سهمیه استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ۴ نماینده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز