جامعه ورزش و جوانان استان

همایش تبیین گام دوم انقلاب ویژه جامعه ورزش و جوانان استان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۶:۱۹
کد خبر: ۹۶۲۲۱۲
همایش تبیین گام دوم انقلاب ویژه جامعه ورزش و جوانان استان برگزار شد
با حضور هیات های ورزشی استان و شهرستان قزوین؛قهرمانان؛مربیان؛داوران و سازمان های مردم نهاد، نخستین همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ویژه جامعه ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین، همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریتهای عفاف و حجاب، اعتقاد و باور به توانمندی جوانان و ورزشکاران، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، با مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران استان در محل سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این همایش مدیر کل ورزش و جوانان استان انگیزه برگزاری این همایش را تبیین هرچه بیشتر بیانیه گام دوم و آگاه‌سازی همگانی جامعه ورزش و جوانان دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تصویری امیدبخش، راه و مسیر راهبردها و خط و مشی سیاست‌گذاری را ترسیم نموده است.

عباس علایی مقدم با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری درباره ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان افزود: اشاعه ورزش و توسعه فرهنگ ورزش، تکلیفی است که بر عهده مسئولان به‌ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان می باشد که بنا داریم با برگزاری گارگاه های مختلف در بین مربیان و مسئولین هیات های ورزشی زمینه این امر مهم را فراهم نمائیم.

علایی مقدم ادامه داد: استان قزوین با توجه به غنای فرهنگی و دارا بودن ورزشکاران و قهرمانان اخلاق مدار می تواند بستر سازی مناسبی در این زمینه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان در این همایش گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، بسترها و زمینه‌های ارزشمندی برای حضور نخبگان در بسترهای مختلف را فراهم نموده است.

وی با تبیین فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توصیه بر تأمل را بسیار مهم برشمرد و افزود: باید به موقعیت و شرایط صدور و ارائه بیانیه، جایگاه افق تمدنی و گستره مخاطب و نفوذ انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم.

وی  یکی از الزامات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را حرکت آفرینی و اراده همگانی دانست و ادامه داد: رسیدن به تمدن نوین اسلامی با رعایت و اجرای دقیق بندهای این بیانیه امری حتمی و قطعی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز