بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن یوم ا...۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۵:۳۲
کد خبر: ۹۶۲۶۳۱
بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن یوم ا...۲۲ بهمن
اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بمناسبت فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن؛چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش برنا از قزوین؛اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن؛چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛بیانیه ای را صادر کرد.متن این بیانیه بدین شرح می باشد :

بسم ا...الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با وحدت کلمه و تعامل و یکپارچگی و ظلم ستیزی سرمشق و الگو و زمینه ساز هوشیاری و بیداری ملت های مظلوم و تحت استکبار جهانی را فراهم نمود.در جامعه کنونی ما ، رسالت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی تاکید بر معنویت و ارزشهای انقلاب اسلامی ، پیروی از اندیشه های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.دهه مبارک فجر حاصل استقامت و پایداری مردانی است که بر حاکمیت اسلام ناب محمدی پای فشردند.ملت خداجوی ایران اسلامی همراه با جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان قزوین در راهپیمائی یوم ا... 222 بهمن نه تنها حافظ ارزش ها و منافع و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن خواهند بود بلکه عزم ملت های تحت سلطه را نیز در رهائی از ظلم و ستم دست نشانده های استکبار جهانی بیش ازپیش جزم خواهند نمود .

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص افزود: جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان امسال نیز همچون سال های گذشته وظیفه و تکلیف شرعی خود می دانددراین راهپیمایی شرکت نماید.

علایی مقدم ادامه داد: حضور پر شور و همه جانبه مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان در این راهپیمایی به ایادی استکبار نشان خواهد داد که ملت قهرمان ایران اسلامی،همیشه و در همه حال پشتیبان و حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود .

جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان قزوین متشکل از مدیرکل،معاونین،روسای ستادی و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین،روسا،نایب رئیسان و دبیران هیات های ورزشی استان،ادارات ورزش و جوانان شهرستانها،اعضای سازمان بسیج ورزشکاران استان،قهرمانان ،ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان و سازمان های مردم نهاد همگام و همراه با دیگرمردم همیشه در صحنه و انقلابی استان قزوین؛مانند دیگر صحنه های انقلاب با حضور پرشور و حماسی در راهییمایی یوم ا... 22 بهمن ماه سال 1398 بار دیگر با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده وبیعتی مجدد و دگر بار با ولی امر مسلمین جهان و رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهند داشت.

 

نظر شما