کاهش فوتی های سوانح رانندگی

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۹:۲۶
کد خبر: ۹۶۳۹۵۴
کاهش فوتی های سوانح رانندگی
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از کاهش ۲۱ درصدی فوتی‌های سوانح رانندگی در استان خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان در جمع خبر نگاران گفت: با توجه به افزایش ۱۰ درصدی میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، فوتی‌های سوانح رانندگی ۲۱ درصد کمتر شده است.

 

سردار حاجیان افزود: همچنین در این مدت ۶۴ باند سارق حرفه‌ای متلاشی و ۸۳ سارق هم دستگیر شدند. همچنین از بین سارقان ۲۰ نفر سارق خودرو بودند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از افزایش ۸۷ درصدی جرایم در فضای مجازی خبر داد و گفت: پلیس نیز با رصد این فضا اقدامات خوب و قابل توجهی را انجام داده است که حاصل آن افزایش ۳۰ درصدی کشفیات پلیس در این زمینه است.

 

فرمانده انتظامی استان گفت: در ۱۰ ماه امسال ۴۴۰ هزار و ۵۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ گرفته شده که ۷۰ درصد این تماس‌ها درخواست عملیاتی و اقدامات پلیسی و امنیتی بوده است.

 

سردار حاجیان با اشاره به نقش و رسالت پلیس اظهار داشت: مراکز مشاوره پلیس در زمینه‌های مختلف در حال انجام خدمات مشاوره‌ای به مردم هستند.

 

سردار حاجیان، علت یابی و ریشه یابی بروز آسیب‌های اجتماعی را یکی از فعالیت‌های مراکز مشاوره پلیس عنوان کرد و افزود: مشاوران پلیس دارای تخصص در زمینه‌های مختلف اجتماعی و روانشناسی هستند.

 

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح تحت پایش حوزه‌های نیروی انتظامی در مناطق مختلف خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در منطقه اقبالیه در حال اجراست.

 

سردار حاجیان همچنین از راه اندازی پلیس انتظامی بزرگراه و آزاد راه خبر داد و افزود: این طرح با هدف نا امن کردن بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها برای قاچاقچیان مواد مخدر اجرا خواهد شد.

 

معرفی استان قزوین به عنوان الگوی ترافیکی یکی دیگر از اقدامات پلیس در حوزه راه و حمل و نقل است که سردار حاجیان به آن اشاره کرد و اظهارداشت: ایجاد پلیس دوچرخه سوار یکی از برنامه‌هایی بود که با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی در استان انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز